Mastercard in NK Maribor v okoljevarstvenem duhu vračata pet legendarnih nogometašev nazaj na prizorišče.

Mastercard in NK Maribor v okoljevarstvenem duhu vračata pet legendarnih nogometašev nazaj na prizorišče.

Objavljeno:

ponedeljek, 23. Junij, 2025

Tina Guček

Novinarka Marketing magazina

Novi, bolj trajnostni kozarci, ki jih obiskovalci prejmejo ob nakupu pijače na stadionu Ljudski vrt, nosijo ilustrirane podobe klubskih legend, katerih dresi so že upokojeni – med njimi Marcos Tavares, Jasmin Handanović, Mitja Viler, Aleksander Rajčević in Stipe Balajić. Projekt tako združuje nostalgično dimenzijo z aktualnimi trajnostnimi praksami.

Kot se za rojene zmagovalce spodobi, so se ob vrnitvi v Ljudski vrt sicer odpovedali boju na igrišču, a ne tudi borbi za naziv najbolj legendarnega kozarca. Ni vseeno, čigav kozarec bo postal najbolj zaželen, zato so legendarni nogometaši naredili vse, da bi to postal prav njihov. Navijače so nagovorili preko digitalnih kanalov in interaktivnega plakata ter predstavili razloge, zakaj naj izberejo prav njih.

Zgodbe legend so navijači lahko slišali v zabavnem animiranem spletnem filmu, pa tudi preko posebnega plakata na navijaški ploščadi Ljudskega vrta. Po navdihu otroške igre z »lončki-telefončki« so posamezne legende skozi različne plakate poskušale »prodati« vsak svoj kozarec. Ko je obiskovalec dvignil lonček, se je s pomočjo senzorja vklopil zvočnik, integriran v kozarcu, iz katerega se je zaslišalo osebno sporočilo nogometaša, čigar lik je krasil izbrani lonček.

Celotna serija je hitro postala eden najbolj zaželenih spominkov iz Ljudskega vrta in danes marsikateremu navijaču predstavlja domačo zbirateljsko serijo.

V aktivaciji, ki so jo zasnovali v agenciji Aritmija, so sodelovali Aleš Petejan (Mastercard Slovenija), Uroš Jurišič (NK Maribor), Petra Radinović (vodja projekta), Goran Radinović in Sašo Petek (kreativna direktorja in tekstopisca), Ana Kosi (umetniška direktorica in oblikovalka) ter Laura Pintarič in Andrej Ferš (oblikovalca).

VIR MM