Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Imamo zmagovalce DIGGIT-a!
V okviru konference DIGGIT smo na slovesni prireditvi podelili nagrade delom, ki so najbolj navdušila žirijo. Tej je letos predsedovala Tina Šubic Konda, vodja oddelka za digitalni in vsebinski marketing pri Zavarovalnici Generali. Prejemniki velikih nagrad so:
- Digitalna inovacija: »Hitri nakup s Petrol GO« (Petrol)
- Digitalna strategija: »Ali tveganje živi na vašem naslovu?« (Zavarovalnica Triglav)
- Digitalni oglas: »DIY menu« (agencija: Futura DDB, naročnik: Alpe-Panon)
- Digitalna kampanja: »Prva mešanica začimb za slovenske jedi« (agencija: Agencija 101, naročnik: Podravka)
- Strani in profili na družbenih medijih: »TikTok profil MERKUR« (agencija: 916 HUB in naročnik: MERKUR trgovina)
- Digitalna učinkovitost: »Uporaba AI ojačevalnega učenja (reinforcement learning) za povečanje prodaje v platformi Ljubljana Airport FLY« (agencija: iPROM, naročnik: Fraport Slovenija)
Poleg velikih smo podelili tudi 21 zlatih nagrad; vse zmagovalce preverite na povezavi.
Znan je datum 24. SEMPL-a
Organizatorji konference SEMPL vabijo, da se jim 27. in 28. novembra 2025 pridružite v Grand hotelu Bernardin v Portorožu in sodelujete pri »raziskovanju, kako najmanjše podrobnosti spremeniti v velike priložnosti«. Več na spletni strani.
Ljubljana na svetovni lestvici ICCA enajst mest višje kot lani
Ljubljana se je na svetovni lestvici Mednarodnega združenja kongresov in konvencij (International Congress and Convention Association – ICCA), ki temelji na številu mednarodnih kongresov združenj v posameznem mestu v enem letu, uvrstila na 39. mesto, kar je 11 mest višje kot leto prej. Na evropski lestvici je zasedla 23. mesto, pred mesti, kot so München, Zürich, Bologna, Firence, Zagreb in Beograd.
Lestvica ICCA za leto 2024 vključuje podatke o več kot 11.000 mednarodnih kongresih združenj po vsem svetu. Ljubljani se je v konkurenci svetovnih mest, ki so večja po površini in imajo obsežnejšo mrežo mednarodnih letalskih povezav, med najuspešnejše destinacije uspelo uvrstiti predvsem z uspešnim sodelovanjem lokalnih deležnikov, ciljno usmerjeno ponudbo in učinkovito promocijo.
Večtisočglava množica praznovala z ALEJO
V nakupovalnem središču ALEJA so pripravili dvodnevno praznovanje pete obletnice, s katerim so želeli dokazati, da so »epicenter za nepozabna doživetja«. Vrhunec z velikim brezplačnim koncertom z Joker Out in Jet Black Diamonds je bil prava zvočna in vizualna poslastica za vse generacije. Najbolj vroča slovenska glasbena skupina v tem trenutku in vipavski rockerji so razvneli večtisočglavo množico, ki je popolnoma zapolnila prireditveni prostor in z njimi v en glas prepevala največje uspešnice. Na svoj račun so na rojstnodnevni zabavi prišli tudi najmlajši obiskovalci, obdani s cvetlicami. Osrednje prizorišče so namreč preoblikovali v Cvetlično deželo, navdahnjeno z duhom flower powerja.
Črtomir ob modri liniji spodbujal odgovorno navijanje na dirki Po Sloveniji
Telekom Slovenije tudi letos nadaljuje pobudo #NavijajmoPametno, ki spodbuja varno in odgovorno navijanje. Prisotni so bili tudi na eni od najpomembnejših športnih prireditev v državi – dirki Po Sloveniji. S simbolno modro linijo, ki je jasno označevala prostor za navijače ob trasi, in pantomimikom Črtomirjem so organizatorji skupaj s podporniki znova opozorili na pomen spoštljivega vedenja ob progi in zagotavljanje večje varnosti kolesarjev.
Z obvladovanjem hitrosti proti viziji nič
Zavarovalnica Generali si s podporo različnim družbeno odgovornim projektom že vrsto let prizadeva za varnejše prometno okolje za vse udeležence v prometu. V sklopu pobude Velika brzina, velika praznina, ki ozavešča tako o nevarnostih neprilagojene hitrosti voznikov kot tudi o posledicah, ki jih prometne nesreče pustijo v življenjih žrtev in njihovih svojcev, so v sodelovanju z Zavodom Varna pot v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem pripravili poučen dogodek o obvladovanju hitrosti. Udeležencem so na delavnicah predali veliko novega praktičnega znanja, pa tudi zavedanja, da lahko neprilagojena hitrost v trenutku povzroči nepopravljivo življenjsko izgubo.
Olimpijski komite Slovenije podelil prve certifikate Športu prijazno podjetje
Olimpijski komite Slovenije je letos prvič podjetjem podelil certifikat Športu prijazno podjetje. Prejela so ga podjetja, ki so v okviru prijave na javni razpis izkazala svojo podporo slovenskemu športu, in sicer tako s širjenjem pomena športa in zdravega načina življenja med zaposlenimi kot s podporo športu na lokalni ali nacionalni ravni. V prvi generaciji je certifikat prejelo 19 podjetij: Atlantic Droga Kolinska, BTC, Comark, Elan, GEN energija, GEN-I, Hidria, HIT Nova Gorica, Loterija Slovenije, Marles hiše Maribor, Mlinotest, NLB, Nomago, OTP banka, PDP LOGIS, Petrol, RLS, Sava turizem in Športna loterija.
Slavnostna prireditev ob 80. obletnici Mladinske knjige
V ponedeljek, 26. maja 2025, je v Cankarjevem domu potekala slovesnost ob 80. obletnici Mladinske knjige, osrednje slovenske založbe, ki že od leta 1945 pomembno soustvarja slovenski kulturni prostor. Dogodek je združil številne izjemne knjižne ustvarjalce, ljudi, ki delajo v založništvu in vse prijatelje knjige. Slovesnosti, ki je potekala pod naslovom Dobre zgodbe so večne, se je udeležila tudi predsednica Republike Slovenije dr. Nataša Pirc Musar, ki je v slavnostnem nagovoru poudarila vlogo knjige kot temelja kulturne identitete in pomen Mladinske knjige za slovenski kulturni prostor. Obiskovalce je nagovorila tudi Jelka Reichman, ena od najpomembnejših knjižnih ilustratork v Sloveniji, katere ilustracije so zaznamovale generacije bralcev.
Italijanska literarna senzacija Prekleta v Ljubljani in Izoli
V Slovenijo prihaja Beatrice Salvioni, italijanska literarna senzacija, ki je s svojim ferrantejevskim prvencem Prekleta osvojila domačo in tujo javnost. Avtorici lahko prisluhnete v sredo, 11. junija 2025, ob 18. 30 v ljubljanskem Pritličju, dan pred tem pa ob 12.30 v Manziolijevi palači v Izoli. Recenzijo knjige lahko preberete tudi v novem MM-u.
Junij na VOYO
V prvi polovici junija na VOYO v ospredje postavljajo skrb za okolje. Gledalci si bodo lahko ogledali dokumentarno serijo Nevarnosti globalnega segrevanja in dokumentarni film Modri ogljik, ki razkriva eno od najbolj spregledanih naravnih rešitev v boju proti podnebnim spremembam. Da vam ne bo zmanjkalo kuharskih idej, na VOYO prihaja že 15. sezona priljubljenega kuharskega šova MasterChef Avstralija. Film meseca je odštekana pustolovščina Vsepovsod naenkrat – veliki zmagovalec oskarjev 2023, ki je osvojil kar sedem kipcev, na VOYO pa si boste lahko ogledali tudi filme o Bridget Jones.
Nova sezona Poroke na prvi pogled prihaja na Planet
Resničnostni šov Poroka na prvi pogled: Avstralija z najnovejšo sezono na Planet prihaja 23. junija. Ljubezenski eksperiment bo tudi v 12. sezoni gostil 20 samskih posameznikov, ki iščejo ljubezen in so pripravljeni na drzen družbeni eksperiment. Kljub temu da je format poznan, pa strokovnjaki opozarjajo, da tokrat nič ne bo tako, kot je bilo.