Maja Podojsteršek je mlajša tekstopiska v agenciji Luna \TBWA, ki se zaveda, da »nikamor ne pridemo brez domišljija«.
Maja Podojsteršek je mlajša tekstopiska v agenciji Luna \TBWA, ki se zaveda, da »nikamor ne pridemo brez domišljija«.
Objavljeno:
torek, 15. April, 2025 Kaja Kovič Novinarka Marketing magazina
Si.mobil – Za vedno ORTO
Oglasi, ki so jih na Luni \TBWA ustvarjali za ORTO, so bili resnično nekaj posebnega. Bili so drzni, drugačni. ORTO ni pridigal, ni zapovedoval, ni niti svetoval. Govoril je jezik mladih, nagovarjal svobodo izražanja in svobodo življenja, ustvaril je željo po pripadnosti. Če si imel ORTO, si bil kul, brez vprašanja.
Belinka – Koliščarji
Ne morem mimo oglasa, ki se ga spomnim še iz otroštva, in stavka, ki bi že skoraj lahko bil moto: »Kam pa pridemo brez domišljija?«
Snickers – »You're not you when you’re hungry« (z Betty White)
Legendarna Betty White v agresivni igri ameriškega nogometa, ki zajedljivo odgovarja na kritike svoje tehnike (»That’s not what your mom said.«), nepričakovan razplet, ko ugotoviš, da to sploh ni Betty, in pa ikonični slogan, ki ima tudi odličen slovenski prevod? Hudo.
Panda cheese – Office
Nike – Serena Williams
Oglase za Nike vedno rada pogledam, kot ljubiteljici tenisa pa se me najbolj dotaknejo teniški. Pri tem zgodbo govori kar Serenin oče in prikaže moč preproste spodbude starša. Ta čustvena nota me težko pusti ravnodušno.
Kateri element ali kreativna rešitev iz teh petih najboljših kampanj, ki ste jih navedli, vas najbolj pritegne?
Drznost Si.mobilovih oglasov za ORTO, ki so bili prežeti z ravno pravšnjo mero uporništva. Da v zadnjih kadrih mladim rečeš, naj ne verjamejo niti temu oglasu, namesto klasičnega oglaševalskega teksta zrecitiraš kar Kosovela, upokojenca preoblečeš v najstnika in ga pošlješ po ORTO paket ... To sta ta drznost in razmišljanje izven okvirjev, zaradi česar je še mobilni paket za mlade nepozaben.
Ali je kateri od oglasov vplival na vaše delo? Če da, kako?
Vsi in vsak po svoje. Nekateri so me nasmejali, zaradi drugih sem imela kurjo polt, spet tretji so vsebovali kakšen stavek, ki se mi je usedel kar v vsakdanji »vokabular«. Ob vseh petih pa sem si rekla, da bi tudi jaz rada ustvarila kaj podobnega. Dobri oglasi so poleg navdiha lahko tudi najboljša motivacija.
Če bi morali izbrati eno kampanjo, v kateri bi nastopilI?
Je sicer ni med naštetimi, ampak najbrž kar v Nikejevi »Find Your Greatness«.
VIR: MM