V organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO) so se ta teden na delovnih srečanjih (workshopih) v Houstonu in Los Angelesu s predstavniki 13ih slovenskih turističnih podjetij in destinacij srečali zainteresirani partnerji iz Združenih držav Amerike (ZDA). Gre za nadaljevanje in krepitev več let uspešne in odmevne kontinuirane promocije Slovenije in slovenskega turizma na ameriškem trgu. Slovenski turizem je v letu 2024 s trga ZDA zabeležil kar 25-odstotno rast prenočitev glede na leto 2019 in 18-od
V organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO) so se ta teden na delovnih srečanjih (workshopih) v Houstonu in Los Angelesu s predstavniki 13ih slovenskih turističnih podjetij in destinacij srečali zainteresirani partnerji iz Združenih držav Amerike (ZDA). Gre za nadaljevanje in krepitev več let uspešne in odmevne kontinuirane promocije Slovenije in slovenskega turizma na ameriškem trgu. Slovenski turizem je v letu 2024 s trga ZDA zabeležil kar 25-odstotno rast prenočitev glede na leto 2019 in 18-odstotno rastjo prenočitev v primerjavi z letom 2023.
STO na trgu ZDA vrsto let kontinuirano in ciljno izvaja številne promocijske aktivnosti, ki krepijo ugled in prepoznavnost znamke I feel Slovenia in Slovenije kot trajnostne destinacije, še posebej za zahtevnejše goste. Posledično se občutno povečuje obisk ameriških gostov v Sloveniji, lani so ustvarili več kot 400.000 prenočitev, kar je za več kot 80.000 več kot v letu 2019. Povprečna potrošnja ameriških gostov v Sloveniji je s 158 evri na dan bistveno nad povprečjem potrošnje tujih gostov, z 8 dnevi je daljša tudi njihova doba bivanja. Turisti iz ZDA Slovenijo najpogosteje obiskujejo v mesecu septembru, pa tudi jeseni in pomladi, kar prispeva k uresničevanju cilja desezonalizacije slovenskega turizma.
STO k promocijskim aktivnostim na ameriškem trgu pristopa ciljno usmerjeno in nagovarja predvsem zahtevne ameriške goste. Med najpomembnejšimi aktivnostmi STO na trgu ZDA so delovna srečanja oz. t.i. workshopi in mreženja slovenske turistične ponudbe in zainteresiranega povpraševanja na trgu ZDA. Ta teden je STO skupaj s 13 slovenskimi podjetji in destinacijami na ameriškem trgu izvedla dve delavnici slovenskega turizma. Predstavniki slovenskega turističnega gospodarstva in destinacij so se v Houstonu in v Los Angelesu srečali s skupno več kot 70 predstavniki zainteresiranih partnerjev iz ZDA in s predstavniki vidnih ameriških medijskih hiš.
Več o aktivnostih STO na trgu ZDA preberite v medijskem središču.
VIR: STO