S kampanjo Odpikajmo nasilje, ki nastaja v Uredništvu otroških in mladinskih oddaj Televizije Slovenija, RTV Slovenija opozarja na pomembnost preprečevanja medvrstniškega nasilja.
S kampanjo Odpikajmo nasilje, ki nastaja v Uredništvu otroških in mladinskih oddaj Televizije Slovenija, RTV Slovenija opozarja na pomembnost preprečevanja medvrstniškega nasilja.
Kampanjo so podprli Zavod RS za šolstvo, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje ter ministrstvo za digitalno preobrazbo. V nastajanju je več televizijskih in radijskih oddaj ter člankov na MMC za otroke in odrasle na to temo. S kampanjo želijo doseči večinski del prebivalstva, otroke in odrasle – opazovalce, ki bi jih radi spodbudili k temu, da jasno in glasno povejo, da nasilja ne podpirajo.
Kampanja s sabo nosi jasen simbol, to so štiri pike, narisane na dlani, vsaka pika pa predstavlja svojo zavezo:
- Nasilja ne podpiram in pri njem ne sodelujem.
- Ko opazim medvrstniško nasilje, o tem spregovorim.
- Nikogar namerno ne izključujem, vsak je pomemben.
- Skupaj lahko odpikamo nasilje.
»Idejno zasnovo smo povzeli po vzoru kampanje STIP IT belgijskega nacionalnega kanala za otroke Ketnet. Flamski kolegi so kampanjo predstavljali na enem od srečanj otroških televizij EBU, kjer smo vsi navdušeno občudovali, na kako privlačen način so se lotili te težke teme, predvsem pa je bilo osupljivo slišati, da ima kampanja učinek v vsakdanjem življenju otrok. S Ketnetom smo tako v začetku tega leta sklenili pogodbo, s katero so nam predali simbol kampanje, njena glavna sporočila in promocijski vidik kampanje,« so za MM povedali ustvarjalci kampanje.
Letos so se kampanje lotili pilotno, pozneje pa …
Za medijsko podporo kampanje so se odločili izkoristiti potencial lastne medijske hiše. »Ker gre za nagovarjanje pomembne teme, ki ima tudi širši družbeni pomen, so sodelavci iz vseh uredništev televizije, radia in MMC-ja hitro priskočili z idejami, kako bi se lahko vključili v širjenje tega sporočila, da bomo dosegli vse ciljne skupine. Letos smo se kampanje lotili pilotno, vidimo, da je zanimanje kar veliko. V Belgiji jo ponavljajo že šesto leto in v poznejših edicijah so k podpori povabili tudi komercialne radie in televizijo,« so razložili.
Kampanja bo razširjena po vseh treh stebrih RTV Slovenija
V nastajanju je več televizijskih in radijskih oddaj ter vsebin za spletno stran MMC, ki bodo nagovarjale različne ciljne skupine. »Velik promocijski del kampanje pa se odvija tudi tam, kjer naše ciljno občinstvo preživlja največ časa – to je na družbenih omrežjih. Na naših profilih za mlade @cist_hudo na Instagramu, TikToku in Facebooku dnevno objavljamo zanimive posnetke iz zakulisja, nagovore ambasadorjev in napovednike prihajajočih vsebin,« pravijo snovalci kampanje.
Kampanjo pospremili tudi z ambasadorji
Da bi vsebina čim bolj nagovorila mlade, so za ambasadorje izbrali igralko in TV-voditeljico Gajo Filač, reperja Leopolda I. ter Andrejo Leški, judoistko in olimpijska prvakinjo.
Podpori kampanji, ki bo trajala do vključno sobote, 22. marca 2025, lahko izkažete tako, da si na dlan narišete štiri pike, ki so lahko katere koli barve, in na družbenih omrežjih objavite fotografije s ključnikom #odpikajmonasilje.
VIR: MM