Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Dan_d in 13. marec 2025 se hitro približujeta
Udeleženci Dneva_d bodo 13. marca 2025 v enem dnevu in na enem mestu izvedeli vse o družbenih omrežjih, strategijah in vplivnežih. Na odru se bo zvrstilo več kot 20 tujih in domačih govorcev z različnih področij in z vsaj eno skupno točko – razumevanjem družbenih omrežij. Med drugim tudi ameriški vplivnež Justus Reid, na TikToku znan kot »Amerikanac«, legenda LinkedIna Jasmin Alić, Harri Brown in Jess Wreford, ustanoviteljici večkrat nagrajene britanske agencije Antler Social, Charlotte Stavrou, ustanoviteljica agencije SevenSix in nagrajena podjetnica, in Andy Lambert iz družbe Adobe.

Strokovnjakinja za hekanje rasti in UI na Dnevih komunikacij
Na letošnjem hrvaškem oglaševalskem festivalu Dnevi komunikacij, ki bo od 15. do 18. maja v Rovinju, bo med govorkami tudi Marisha Lakhiani, ena od vodilnih strokovnjakinj za hekanje rasti (angl. growth hacking), umetno inteligenco na področju marketinga in monetizacijo. Kot glavna direktorica za rast v podjetju Mindvalley je zaslužna za 467-odstotno rast prihodkov podjetja in več kot 70 milijonov evrov prihodkov. Na svojem predavanju bo razkrila, kako z UI in avtomatizacijo povečati učinkovitost oglaševanja, ustvariti visokozmogljive oglase v nekaj minutah ter optimizirati stroške kampanj.

Zlati boben 2025: Odprte prijave na tekmovanje
Festival Zlati boben vabi k prijavi kreativnih del, ki so bila objavljena med 22. avgustom 2024 in 22. avgustom 2025. Kreativci iz 42-ih držav lahko svoja dela prijavijo do 22. avgusta 2025 v šestih sekcijah, med katerimi je Game Changer edina odprta za prijave z vsega sveta.
Organizatorji so letos uvedli nekaj manjših sprememb pri tekmovanju, zato svetujemo njihov pregled na spletni strani festivala.
Zlati boben bo 13. in 14. oktobra 2025 v Portorožu, na njem pa bodo poleg izobraževalnega programa že tradicionalno nagradili največje oglaševalske dosežke v Evropi.

Nov certifikat za odličnost v javnem sektorju
Fakulteta za upravo Univerze v Ljubljani je razvila certifikat Dobra upravna organizacija (DUO), prvi specializirani certifikat v Sloveniji za javne organizacije. Temelji na štirih ključnih stebrih – pravo, organizacija, ljudje in finance – ter zagotavlja kakovostno in učinkovito delovanje. Certifikat DUO organizacijam prinaša večjo prepoznavnost, utrjuje ugled med deležniki ter povečuje zaupanje državljanov. Med prvimi prejemniki je Fundacija za financiranje invalidskih in humanitarnih organizacij (FIHO), ki je izpolnila vse zahteve in ga prejela lani.

EasyPark drugo leto zapored eno izmed najhitreje rastočih podjetij v Evropi
EasyPark, globalna vodilna platforma za mobilnost je v zadnjih petih letih dosegla letno sestavljeno stopnjo rasti (CAGR) v višini 44 odstotkov pri transakcijah. Tako sta ugledni časnik Financial Times in priznana platforma Statista skupino EasyPark že drugo leto zapored priznala kot enega izmed najhitreje rastočih podjetij v Evropi.

Slovenska kampanja s športniki osvojila zlatega medveda
Na sejmu ITB Berlin je kampanja »Slovenija. Uspeh je v naši naravi.« prejela nagrado The Golden City Gate v kategoriji promocijskih kampanj. Ob olimpijskih igrah Pariz 2024 sta jo zasnovala Olimpijski komite Slovenije in Slovenska turistična organizacija, sodelovalo pa je več kot 20 vrhunskih športnikov, med njimi Tadej Pogačar, Janja Garnbret in Kristjan Čeh.
Prva nacionalna kampanja, ki je združila turizem in šport, je s svojo močno zgodbo in vizualnimi elementi izpostavila naravne lepote, športne uspehe in trajnostno usmerjenost Slovenije. Priznanje na ITB Berlin potrjuje, da inovativno povezovanje turizma in športa učinkovito krepi nacionalno prepoznavnost.

Slovenija na ITB Berlin prepričala komisijo in javnost s trajnostjo in kulturo
Na sejmu ITB Berlin se Slovenija predstavlja kot destinacija butičnih trajnostnih in kulturnih doživetij. Pod okriljem STO se 27 turističnih ponudnikov povezuje z mednarodnimi partnerji, pri čemer izstopa z vidnostjo in nagradami. STO je na tekmovanju The Golden City Gate prejela šest nagrad za odličnost v trženju, destinacija Jeruzalem – Slovenija pa je slavila na Green Destinations Top 100 Story Awards. Direktorica STO Maja Pak Olaj poudarja velik pomen sejma in dobro povpraševanje na nemškem trgu, hkrati pa opozarja na previdnost pri napovedih za prihodnje leto.

Zmagovalka izbora Ona 365 je dr. Špela Miroševič
Uredništvo revije Onaplus je na slavnostni prireditvi v Festivalni dvorani Ljubljana razglasilo zmagovalko izbora Ona 365. Naziv je prejela dr. Špela Miroševič, ki s svojim delom in življenjsko zgodbo dokazuje, da je mogoče soustvarjati boljši svet. Ob razglasitvi so poudarili, da je Ona 365 »močan vzor, borka za življenje, za danes in jutri, doma in v družbi.«
Med nominirankami je odločala komisija, v kateri so bili Sabina Obolnar, dr. Ali Žerdin, Valentina Smej Novak in Žiga Vavpotič. Dogodek v Festivalni dvorani je obiskalo okoli 250 gostov.

A1 Slovenija napovedal novo serijo Lahkonočnic
Ob evropskem dnevu logopedije, 6. marca, je A1 Slovenija napovedal novo serijo logopedskih Lahkonočnic – zvočnih pravljic z vajami za izgovarjavo najtežjih glasov. Zaradi vse večjih izzivov pri dostopu do logopedov in naraščajočega števila otrok z govornimi težavami projekt odgovarja na potrebe staršev in vzgojiteljev ter prinaša dodatne kakovostne vsebine za razvoj govora.

Mladi kuharski mojstri bodo tekmovali v pripravi jedi na žlico
V torek, 12. marca 2025, ob 11. uri bo pred Intersparom Citypark Ljubljana potekalo tekmovanje osnovnošolcev v pripravi tradicionalnih slovenskih jedi na žlico. Mladi kuharji bodo z lokalnimi sestavinami pripravljali jedi, s katerimi bodo poskusili navdušiti strokovno komisijo. Štiri najboljše ekipe bodo svoje mojstrovine predstavile širši javnosti, saj bodo izbrane jedi spomladi na voljo v restavracijah Interspar.

Xiaomi z novimi napravami AIoT za pametnejše življenje
Xiaomi širi svojo ponudbo pametnih naprav in predstavlja najnovejše izdelke AIoT, ki združujejo inovacije, povezljivost in eleganco. Med njimi so brezžične slušalke Xiaomi Buds 5 Pro, pametna ura Xiaomi Watch S4, električni skiro Xiaomi Electric Scooter 5 Max in pametna zapestnica Xiaomi Smart Band 9 Pro v novi barvni različici. S to linijo naprav Xiaomi še dodatno utrjuje svojo zavezanost razvoju pametnih rešitev za vsakodnevno uporabo – od zabave in fitnesa do mode in mobilnosti.

19. dm tek za ženske: praznovanje gibanja in edinstvenosti
V soboto, 31. maja 2025, bo park Tivoli ponovno zaživel ob enem od največjih tekaških dogodkov v Sloveniji – 19. dm teku za ženske. Letos bo dogodek potekal pod novo komunikacijsko platformo #povsemjaz, ki spodbuja posameznike k sprejemanju svoje edinstvenosti ter poudarja pomen telesnega, čustvenega in duševnega zdravja.
Dm tek za ženske ni le tekaška prireditev, temveč tudi priložnost za druženje, ustvarjanje novih prijateljstev in skupno praznovanje gibanja, sporočajo organizatorji in vabijo k prijavi.

Lidl Slovenija ponovno zbira plastenke
Lidl Slovenija znova organizira akcijo zbiranja plastenk, ki bo letos podprla Društvo prvih posredovalcev. Akcija bo potekala od 10. marca do 30. septembra 2025 v treh Lidlovih trgovinah v Ljubljani, Mariboru in Kranju. Vse zbrane plastenke bo prevzela družba Interzero Slovenija, izkupiček od njihove prodaje pa bo namenjen društvu. Lidl Slovenija bo dodatno doniral še 10.000 evrov. Akcija ima tudi okoljski vidik, saj spodbuja uvedbo kavcijskega sistema v Sloveniji.

Mundus Vini: Visoka kakovost vin Puklavec Family Wines
Vinska klet Puklavec Family Wines je ponovno dokazala svojo zavezanost kakovosti in odličnosti ter se izkazala na Mundus Vini Spring Tasting 2025. Mednarodno vinsko ocenjevanje je potekalo od 25. februarja do 2. marca v Nemčiji in privabilo prijave vinarjev z vsega sveta. Vinski strokovnjaki iz več kot 40 držav so prepoznali izjemno kakovost vin ormoškega vinarja in jim podelili več priznanj, med katerimi izstopa največje priznanje za vinarja »Najboljši pridelovalec – Slovenija« oziroma »Best producer – Slovenija«. Klet je osvojila naziv s kar enajstimi prejetimi medaljami.
Arena Sport: Marca v središču dogajanja Luka Dončić
Televizija Arena Sport bo v marcu predvajala 10 tekem Los Angeles Lakersov, štiri od njih bo ekipa spremljala v živo iz Los Angelesa. Po tekmi proti Dallasu konec februarja, ki je pritegnila veliko pozornosti, Lakersi nadaljujejo z nizom zmag. Povezava med LeBronom Jamesom in Luko Dončićem je eden od osrednjih vidikov trenutne sezone. Ekipa Arena Sport bo iz Los Angelesa poročala o tekmah, dogajanju v areni Crypto.com in zakulisju kluba. Ena od ključnih tekem bo 16. marca proti Phoenix Suns, ki bo na sporedu ob 20:30, s predhodno oddajo V prvi vrsti ob 19:45.

Nova sezona MasterChefa: več znanja, novi izzivi
Nova sezona MasterChefa Slovenija se vrača 17. marca ob 21.10 na POP TV. Tokrat bo v kuhinjo stopilo 19 ljubiteljskih kuharjev, ki sanjajo o naslovu najboljšega. A pot do predpasnika bo zahtevna, saj se bo v naslednji krog uvrstila le šestnajsterica. Nova sezona prinaša še več znanja – tekmovalci bodo imeli priložnost učiti se od vrhunskih chefov, med katerimi bodo kar štirje Michelinovi nagrajenci. »Pripravljamo odlične masterclass oddaje, kjer bodo tekmovalci pridobivali znanje, ne le tekmovali,« pravi vodja projekta Jelena Drobež.
VIR: MM