Ob prvem slovenskem dnevu inkluzije s sporočilom »V vključenosti je ključ« sta Mastercard in Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije na Trgu republike v Ljubljani pripravila skrivnosten pop-up kviz.

Ob prvem slovenskem dnevu inkluzije s sporočilom »V vključenosti je ključ« sta Mastercard in Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije na Trgu republike v Ljubljani pripravila skrivnosten pop-up kviz.

S sodelovanjem v inkluzivnem kvizu so mimoidoče povabili k razmisleku o razumevanju raznolikosti med nami. V »krog«, sestavljen iz LCD-zaslonov, so udeleženci stopili skozi težke črne zavese in se znašli v temnem prostoru. Tam so se usedli na stol in v tihem pričakovanju čakali na skrivnostni kviz in razkritje nagradnega vprašanja. Kakšno je bilo vprašanje bilo, pa še ne smemo razkriti. 

Sodelujoči so z odgovorom na nagradno vprašanje prispevali k bogatenju slovenskega znakovnega jezika in postali varuhi kretnje. Tudi MM-ovci smo izrazili svojo podporo pobudi, in sicer z besedo »jadralski čevlji«, ki bo kmalu dobila svojo kretnjo.

Snovalci aktivacije, ki pravijo, da je ta »pomemben korak k ustvarjanju bolj povezane in vključujoče skupnosti, kjer imajo vsi možnost razumeti in biti razumljeni.« 

Aktivacija je nastala pod okriljem iniciative Prispevaj kretnjo, o kateri si lahko več preberete tukaj.

VIR: MM