Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Je v letu 2025 delo upravljavca družbenih omrežij še vedno kul?

Na Dnevu_d, ki bo letos 13. marca 2025 v Cineplexxu Rudnik, bo govora tudi o tem, kako biti kot upravljavec družbenih omrežij nenehno kreativen in na tekočem s trendi, do katere mere se je potrebno ukvarjati z algoritmi, šteti všečke in gledati komentarje, kaj danes sploh deluje in kako se odklopiti, ko se pričakuje, da si vedno priklopljen.

O poklicu upravljavca družbenih omrežij in njihovih izzivih bodo na podlagi lastnih izkušenj razpravljali Vid Pavlica iz Telekoma Slovenije, Nina Smonig Grnjak iz Petrola, Tea Inkret iz Lidla Slovenija in Marina Bračič iz Gorenja.

»Brezplačni kreativni natečaji so preteklost«

Blair Enns, eden od vodilnih svetovnih strokovnjakov za prodajo in cenovno strategijo v kreativni industriji, prihaja v Rovinj na festival Dnevi komunikacij, ki bo med 15. in 18. majem 2025. Avtor knjig The Win Without Pitching Manifesto in Pricing Creativity je s svojo filozofijo spremenil pravila igre in pomagal številnim agencijam izstopiti iz začaranega kroga brezplačnih natečajnih predstavitev.

Na predavanju bo razkril, kako lahko kreativne agencije dvignejo vrednost svojih storitev, se izognejo nepotrebnim popustom in si zagotovijo večje proračune. Pokazal bo, kako uspešno uravnotežiti inovativnost in učinkovitost ter privabiti kakovostnejše projekte.

Na dogodku se mu bodo pridružili tudi drugi ugledni govorci, med njimi humanoidna umetna inteligenca Sophia, inovativni marketinški direktor Fernando Machado in strokovnjakinja za ekonomijo pozornosti Karen Nelson-Field.

GO! 2025 na največjem bavarskem turističnem sejmu

Predstavniki GO! 2025 so skupaj s Slovensko turistično organizacijo, Generalnim konzulatom RS München in Skico Berlin (Kulturni center Republike Slovenije) predstavili Slovenijo in projekt Evropske prestolnice kulture (EPK) na nemškem trgu.

V bavarsko prestolnico so med drugim ponesli kulinarične dobrote brezmejnega območja, kuhal je namreč Michelinov chef Uroš Fakuč iz goriške regije, za vinsko predstavitev pa je poskrbela vinoteka Klet Brda.

Dogodek so z eksplozivno plesno točko popestrili MN Dance Company, ki so na otvoritvi EPK odplesali pravi spektakel.

»Pomembno je, da je tudi kultura sama brezmejna, v pomenu, da presega običajna pojmovanja in zaobjema tudi področja enogastronomije, turizma in športa. Bavarska je za naš kulturni turizem izjemnega pomena, saj je Nemčija poleg Italije ključni trg. Lepšega vabila v našo brezmejno regijo kot z vrhunskim plesom MN Dance Company in odlično kulinariko Uroša Fakuča ne bi mogli pripraviti,« je vtise strnila Mija Lorbek, direktorica zavoda GO! 2025.

Merit Portfolio Tasting združil več kot 700 gostinskih strokovnjakov

Na prvem dogodku Merit Portfolio Tasting, ki ga je organiziralo podjetje Merit HP, se je 11. februarja 2025 v hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons zbralo več kot 700 predstavnikov slovenskih hotelov, restavracij, barov in kavarn ter kuharskih mojstrov, barmanov, natakarjev in baristov. Obiskovalci so raziskovali izbrane slovenske in zamejske vinske kleti, vrhunske francoske šampanjce, hrvaške likerje in žganja, italijansko kavo in pijače z vsega sveta.

Dogodek je pritegnil številne znane obraze slovenske gastronomske scene, med njimi Igorja Jagodica in Matjaža Cotiča, kulinarično doživetje pa je popestril Masterchef 2024 Luga Pangos. Posebno zanimanje so požele ekskluzivne degustacije, strokovne delavnice in izvirni koktajli. Direktor Merit HP Matjaž Marinšek je poudaril pomen tovrstnih dogodkov za izmenjavo znanja, mreženje in predstavitev trendov v gostinstvu.

Amadria Park z 20-odstotnim popustom za rezervacije preko spleta

V hotelih Amadria Park se zavedajo, kako stresna je lahko organizacija dopusta, zato so letos sledili svojemu motu gostom omogočiti brezskrbnejše in preprostejše načrtovanje dopusta, tako da so izboljšali pogoje. To so storili tako, da so objavili ekskluzivno ponudbo za vse, ki želijo svoje počitnice načrtovati vnaprej. Z rezervacijo preko spletne strani nudijo 20-odstotni popust na izbrane pakete v Zagrebu, Šibeniku in Opatiji.

Vsi paketi so po njihovih besedah natančno sestavljeni, da bodo celostno zadovoljili goste: zagrebški hotel in paketi bodo navdušili vse ljubitelje prestolnic, Opatija je idealna izbira za romantičen pobeg, Šibenik pa bo zagotovil popolne družinske počitnice z največjim pokritim vodnim parkom na Jadranu.

Gorenjska banka pomaga športnim klubom in nevladnim organizacijam

Športni klubi, nevladne organizacije in kreativni ustvarjalci pomembno vplivajo na razvoj sodobne družbe, zato je Gorenjska banka razvila donatorski projekt Srce za velike zgodbe, s katerim aktivno sodeluje pri razvoju aktualnih projektov na področjih varstva okolja in trajnosti, socialne vključenosti in humanitarne pomoči. Tako je 39 klubov in organizacij prejelo donacije v skupni vrednosti 108.70 evrov.

»V Gorenjski banki verjamemo, da trajnostni razvoj ni le strateška usmeritev, temveč odgovornost, ki jo nosimo do naših zaposlenih, strank in širše skupnosti. Naše poslanstvo presega finančne storitve – želimo soustvarjati pozitivne spremembe in biti aktivni partner v razvoju družbe. S projektom Srce za velike zgodbe podpiramo pobude, ki pomagajo izboljšati kakovost življenja, zagotavljajo enake priložnosti za vse generacije in spodbujajo varovanje okolja,« je poudaril predsednik uprave Mario Henjak.

Moj dragi zmore ponovno na televizijskih zaslonih

Na Planet TV se vrača priljubljena televizijska oddaja Moj dragi zmore. Nova sezona bo premierno predvajana 8. marca ob 20. uri, vodenje pa bosta ponovno prevzela Nina Osenar Kontrec in Miha Brajnik, ki napovedujeta izjemno dinamične epizode. Kot pravijo, ljudje radi gledajo voditeljice in voditelje, med katerimi je vidna medsebojna kemija, sploh v kombinaciji s humorjem in pozitivno energijo, kar Nina in Miha odlično zagotavljala. Prav misel, kako so ju pogrešali gledalci in kako sta se pogrešala med seboj, je bila osnovna ideja pri ustvarjanju treh novih oglasov za promocijo serije. V prvem od oglasov so na humoren, za Nino in Miha avtentičen način, prikazali vznesenost ob njunem ponovnem srečanju, v drugem oglasu so se poigrali z nestrpnostjo, ki jo občutimo, ko nekaj zares težko čakamo, v zadnjem napovedniku »trilogije« pa dvoumno naslovijo tremo, ki se lahko zgodi vsakemu. Za produkcijo nove sezone so zaslužni Studio Production House in Planet TV, producent in kreativni producent Matic Marc ter režiser in direktor fotografije Dražen Stader. Pri projektu je sodelovala tudi Produkcijska hiša Vita.

Sprehod po slovenskih vrtovih v novi sezoni oddaje Ambienti

V prihajajoči, 19. sezoni oddaje Ambienti, ki se na spored vrača 1. marca, bodo raziskali raznolikost slovenskih vrtov in gledalcem ponudili nove in zanimive ideje.

»Vrt spodbuja ustvarjalnost, obnavlja naš stik z naravo ter nas nagrajuje s senzorično simfonijo barv, okusov in vonjav. Je prostor pričakovanj, umetniško delo in eksperiment v ustvarjanju ekosistema. In ko se pokažejo plodovi trdega dela, smo nanje upravičeno ponosni, saj vsak vrt nosi zgodbo vztrajnosti, predanosti in ljubezni do narave. Nova sezona Ambientov bo posvečena ljubezni do narave, domiselni uporabi prostora in trajnostnim rešitvam – tako na vrtovih kot v arhitekturi,« pravijo ustvarjalci oddaje. Ambienti se na male zaslone skupaj z Boštjanom Romihom vračajo v daljšem, 35-minutnem formatu, in sicer vsako soboto ob 18:15 na TV SLO 1.

VIR: MM