Smučarska zveza Slovenije z novo oglaševalsko akcijo ljudi poziva, da čim več prostega časa preživijo na slovenskih smučiščih.
Smučarska zveza Slovenije z novo oglaševalsko akcijo ljudi poziva, da čim več prostega časa preživijo na slovenskih smučiščih.
Kratek opis akcije: »Sneg in smučanje sta močno vpeta v zavest Slovenk in Slovencev, hkrati pa sta tudi gradnika naše narodne zavesti. Po svetu smo znani kot smučarski narod, a kljub temu je med ljudmi z vse toplejšimi zimami zanimanje za smučanje začelo upadati,« ugotavljajo v Smučarski zvezi Slovenije. Zato sporočajo, da so slovenska smučišča dobro pripravljena in znajo ter zmorejo zagotoviti zadostne količine tehničnega snega, da tudi v takšnih zimah pričarajo pravo zimsko pravljico.
Kampanjo so zasnovali v sodelovanju z Združenjem žičničarjev Slovenije in agencijo Luna \TBWA, podprla pa jo je tudi predsednica Republike Slovenije Nataša Pirc Musar.

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, spletno mesto, oglasi na družbenih omrežjih
Predstavniki naročnika: Žan Kralj, Jerneja Brecelj, Mitja Urbanc in Melanja Korošec
Direktorica projekta: Sanja Hudin
Asistentka vodje projektov v agenciji: Zala Veselič
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopisec: Blaž Žnidarec
Oblikovalec in direktor športnega marketinga: Ivan Todorović
Digitalni kreativni direktor: Jan Omahen
Strateginja: Saša Droftina
VIR: MM