Eurospin v sodelovanju z agencijo Yootree Creative predstavlja lastno blagovno znamko mesnih izdelkov Meat Apetit.

»Mesni izdelki veljajo za tradicionalno izdelčno kategorijo, naša blagovna znamka Meat Apetit pa vanjo prinaša sodobne okuse, ki se jim predajajo vse generacije,« pravijo pri Eurospinu.

Medgeneracijska kampanja izdelke Meat Apetit postavlja v presečišče tradicije in sodobnosti. »V njej spoznamo dedka in njegovega vnuka, ki živita vsak svoje življenje, a ju združujejo skupni trenutki ob izdelkih Meat Apetit. K povezovanju in skupnemu druženju različnih generacij spodbujajo tudi podporne vsebine na družbenih omrežjih z zamislimi za zabavna druženja vseh generacij in nasveti za okusne prigrizke na tradicionalen ter sodoben način,« so povedali ustvarjalci kampanje.

 

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, lastni kanali, digitalni kanali, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Natalija Pagon, Nika Mavrič De Matteis in Jure Kumljanc

Vodji projekta: Andreja Veršič in Irena Dizdarević

Kreativni direktor: Žan Rus Fink

Umetniški direktor in oblikovalec: Neža Pavrič

Tekstopisec: Janez Trontelj

Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič

Produkcijska hiša: Idejalisti

Režiser: Nikolaj Vodošek

Glasba: Tamir Gostiša

Fotograf: Jan Čermelj

VIR: MM