Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Outstanding bera leta 2024
30. januarja 2025 bo v ljubljanski operni hiši podelitev nagrad za dosežke na področju zunanjega oglaševanja Outstanding za leto 2024. Organizator, družba Europlakat, tudi letos obljublja pester mednarodni glasbeni program, ki bo paša za oči in ušesa. Hkrati sporočajo, da je letošnja strokovna žirija ocenila 453 izbranih del v sedmih kategorijah. Dosedanjim kategorijam so dodali še kategorijo brezmejno, v katero se uvrščajo dela, ki so bila objavljena na katerem koli Europlakatovem formatu, nastala pa so izven naših meja in izstopajo do te mere, da jih morajo izpostaviti in nagraditi.

Lidl Slovenija prejel že šesti naziv Top Employer Slovenija, Telekom Slovenije pa četrtega
Lidl Slovenija je prejel šesti certifikat Top Employer Slovenija in Top Employer Europe za leto 2025. Certifikat, ki nagrajuje izjemne pogoje za dobrobit zaposlenih, podeljuje uveljavljena neodvisna mednarodna ustanova Top Employers Institute, kar Lidl Slovenija uvršča med najboljše delodajalce. Certifikat je prejelo vseh 31 Lidlovih podjetij, ki delujejo v okviru mednarodne Skupine Lidl. Skupina je letos prvič prejela tudi certifikat »X-Large Enterprise Seal« za velika podjetja.

Četrtič so omenjeni certifikat prejeli v Telekomu Slovenije, kjer pravijo, da aktivno ustvarjajo spodbudno delovno okolje in ves čas skrbijo za strokovni razvoj ter dobro počutje zaposlenih. »Smo odgovorno podjetje, ki s trajnostnim poslovanjem na vseh ravneh dolgoročno uspešno dosega zastavljene cilje. Veseli nas, da so naša prizadevanja prepoznana in nagrajena tudi s strani mednarodnih strokovnih organizacij. Priznanje nam tako predstavlja spodbudo in motivacijo za nadaljevanje naših aktivnosti, s katerimi bomo v prihodnje še bolj #povezani,« je ob prejemu priznanja dejal Boštjan Košak, predsednik uprave Telekoma Slovenije.

Plaketa Evropske komisije za zavod GO! 2025
Ni več dolgo do 8. februarja in z njim do otvoritvene slovesnosti evropske prestolnice kulture GO! 2025 Nova Gorica – Gorica. Ta bo imela za organizatorje in Slovenijo še toliko večjo težo, saj bo Zavod GO! prejel plaketo in pogodbo Evropske komisije, kar je največja mednarodna in strokovna pohvala za dobro delo. Plaketo bo Miji Lorbek, direktorici Zavoda GO! 2025, na slovesnosti na Trgu Evrope oziroma Piazzi Transalpina izročil Glenn Micallef, evropski komisar za izobraževanje, kulturo, mladino in šport.

Inženirka leta 2024 je Rebeka Kropivšek Leskovar
Prejemnica naziva inženirka leta 2024 je Rebeka Kropivšek Leskovar, magistrica informacijskih in komunikacijskih tehnologij ter razvojna inženirka v skupini Interblock. V središče izbora, ki poteka pod častnim pokroviteljstvom predsednice Republike Slovenije dr. Nataše Pirc Musar, organizatorji postavljajo odliko ali potencial izbrane inženirke leta, da je zgled in navdih mlajšim generacijam deklet.

Lidl kot uradni partner svežine svetovnega prvenstva v rokometu za moške
Lidl bo uradni partner svežine svetovnega prvenstva v rokometu za moške (Men's World Champion IHF 2025), v okviru katerega bo promoviral svežino svoje ponudbe in spodbujal ozaveščeno prehranjevanje. Partnerstvo s svetovnim prvenstvom v rokometu za moške je del Lidlovega celostnega pristopa k sponzoriranju športa. V Lidlu pravijo, da s partnerstvom ponovno krepijo povezavo med športom in gibanjem ter ozaveščenim prehranjevanjem, navdušujejo ljudi po vsej Evropi za aktiven življenjski slog, in jih spodbujajo k odločitvam za nakup uravnoteženih in trajnostnih izdelkov.

HOFER-jevi kupci polepšali decembrske praznike 3200 družinam
V decembrski 19. dobrodelni akciji HOFER-ja in Slovenske karitas so HOFER-jevi kupci zbrali skoraj 16 ton izdelkov, ki so polepšali praznike več kot 3200 družinam v stiski. K zbranim izdelkom so pri HOFER-ju v imenu vsake trgovine pristavili še dodatni nakupovalni voziček izdelkov v skupni vrednosti več kot 10.000 evrov, kar je največ doslej.

Zavarovalnica Sava z donacijo pomaga živalim v stiski
Zaključena je dobrodelna kampanja »Za praznike obdaruj živali«, ki sta jo skupaj zasnovali Zavarovalnica Sava in agencija Enki. V kampanji, ki je sledila lanski uspešni akciji »Živali niso darilo«, je tokrat sodelovalo 20 slovenskih zavetišč in organizacij za dobrobit živali, s katerimi so skupaj ozaveščali o odgovornem prazničnem obdarovanju in pozornost namenili predvsem obdarovanju živali v stiski. Na spletni strani so obiskovalci glasovali za 20 organizacij, ki pomagajo brezdomnim živalim. Med vsemi so izbrali tri organizacije z največ glasovi, ki jim bo Zavarovalnica Sava podarila donacijo v skupni vrednosti 5.000 evrov.

Metropolist išče modele
Vse, ki vas zanimata modni svet in delo modela ter želite (na)stopiti pred kamero in zablesteti na družbenih omrežjih, nakupovalno središče Citypark vabi, da se pridružite kampanji Metropolist. V okviru kampanje bodo izbrali nove obraze oziroma ambasadorje, ki bodo postali del modnih zgodb. Izbrani modeli bodo sodelovali v profesionalnih fotografiranjih za revijo Metropolist, kjer bodo predstavili sezonske modne trende in kolekcije iz Cityparkovih trgovin. Poleg tega bodo postali del vsebin na njihovih družbenih omrežjih, v oglaševalskih akcijah in promocijskih projektih.

Objavljen je natečaj za najboljšo likovno pesem
Hiša iluzij skupaj z Mladinsko knjigo ob kulturnem prazniku organizira nagradni natečaj za najboljšo likovno pesem in k sodelovanju vabi ljubitelje umetnosti in ustvarjalnosti vseh starosti, odrasle posameznike, otroke, mladostnike in skupine (razrede). Svoje izdelke lahko oddajo do 3. februarja 2025, in sicer po pošti, e-pošti ali pa jih osebno prinesejo v Hišo iluzij v Ljubljani. Razglasitev zmagovalne likovne pesmi bo v prvem tednu februarja 2025.

Druga sezona Skrito v raju kmalu na POP TV
Na POP TV se kmalu vrača druga sezona Skrito v raju, ene od najbolj priljubljenih slovenskih serij. Po odmevni prvi sezoni, ki je osvojila srca Slovencev, bodo tako znani kot povsem novi liki gledalce spet popeljali v kamp Paradiso, kjer jih čakajo zapleti, skrivnosti in presenečenja. »Prihaja kar nekaj novih likov, ki bodo zelo pomešali štrene v drugi sezoni. Še vedno smo na morju, še vedno v kampu, se pa zgodba začne eno leto po koncu prve sezone. In v tem letu se je veliko zgodilo. Kaj natančno, boste izvedeli kmalu,« pravi igralec Matej Zemljič.

Slovenski film Odrešitev za začetnike prihaja na VOYO
Na VOYO prihaja slovenski film leta, Odrešitev za začetnike, film, ki je v lanskem letu dobil skoraj vse nagrade, ki jih lahko v slovenskem prostoru. Na Festivalu slovenskega filma ga je žirija nagradila s sedmimi vesnami, med drugim za najboljši celovečerec, režiserka Sonja Prosenc je prejela nagrado za najboljši scenarij, žirija pa ga je označila za »nov val energije v slovenskem filmu«. Kot prvi slovenski film se je uvrstil na prestižni festival Tribeca v New Yorku, že danes pa prihaja na VOYO.

VIR: MM