»Zavarujte svojo prihodnost in uresničite svoje cilje,« poudarjajo v Generaliju, kjer s kampanjo in novim produktom »Odgovorna prihodnost« ostajajo zvesti svojim trajnostnim zavezam.
»Zavarujte svojo prihodnost in uresničite svoje cilje,« poudarjajo v Generaliju, kjer s kampanjo in novim produktom »Odgovorna prihodnost« ostajajo zvesti svojim trajnostnim zavezam.
Kratek opis akcije: Praznični čas ob prelomu leta je tudi čas za snovanje novih želja in ciljev. V zavarovalnici Generali k temu spodbujajo s kampanjo za naložbeno zavarovanje »Odgovorna prihodnost«.
»Novo leto, nov začetek. Čas za nove cilje, priložnosti in izzive. Vsak si jih začrta po svoje: nekateri so že začeli z načrtovanjem dopustov in potovanj, drugi si ogledujejo nove avtomobile, izbirajo pohištvo ali pa se pripravljajo na večje življenjske spremembe, kot so selitev, povečanje družine ali zamenjava službe,« pravijo v zavarovalnici Generali, kjer menijo, da je na prelomu leta smiseln razmislek o tem, kako bomo stopali v prihodnost. Zato so zasnovali kampanjo za naložbeno zavarovanje s trajnostnimi naložbami »Odgovorna prihodnost«, s katerim lahko poskrbimo za varnost nas in naših najbližjih ter razmislimo o varčevanju, ki bo plemenitilo naše prihranke z družbi in okolju prijaznimi naložbami.
Kampanja je zaživela na različnih kanalih, med drugim na televiziji, radiu, zunanjem oglaševanju, spletu in družbenih omrežjih. K snovanju novih ciljev – za leto 2025 kot tudi tistih bolj oddaljenih, življenjskih – pa spodbujajo s sodelovanjem v dveh nagradnih igrah, kjer pozivajo sodelujoče, naj jim zaupajo svoje cilje za leto 2025 in se potegujejo za denarne nagrade.
Elementi akcije: televizijsko, radijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, komunikacija preko družbenih omrežij
Predstavnik naročnika: oddelek za marketing in odnose z javnostmi v zavarovalnici Generali
VIR: MM