V Lidlu Slovenija so »umetniki za svežino«, saj svojim kupcem poleg drugega sadja in zelenjave ves čas zagotavljajo tudi sveže banane po ugodnih cenah. V sodelovanju z agencijo Yin + Young so to izpostavili na presenetljiv in nekoliko hudomušen način.
V Lidlu Slovenija so »umetniki za svežino«, saj svojim kupcem poleg drugega sadja in zelenjave ves čas zagotavljajo tudi sveže banane po ugodnih cenah. V sodelovanju z agencijo Yin + Young so to izpostavili na presenetljiv in nekoliko hudomušen način.
Kratek opis akcije: »V Lidlu Slovenija ves čas spremljajo trende – ne samo prehranske in nakupne, temveč tudi popkulturne. Tako niso mogli spregledati polemike o prav posebnem delu italijanskega umetnika Maurizia Cattelana, ki se je letos novembra prodalo za 6,2 milijona ameriških dolarjev. To morda ne bi bilo tako presenetljivo, če ne bi bila umetniška stvaritev sestavljena iz sveže banane, prilepljene na belo steno s srebrnim lepilnim trakom. Ni treba posebej poudarjati, da so tej novici v medijih in na družbenih omrežjih sledili številni odzivi – marsikdo se je seveda vprašal, ali temu sploh še lahko rečemo umetnost,« pravijo snovalci akcije.
Zato so zasnovali gverilsko akcijo, ki temelji na spreobrnitvi kontroverznega umetniškega dela. Akcijo so začeli na spletu, v Ljubljani pa so zaživeli tudi mestni plakati, ki se spogledujejo z izvirnim umetniškim delom, le da je na Lidlovih plakatih ostal zgolj načet srebrn lepilni trak. »A brez skrbi! Mimoidočim so s pomočjo hostes razdelili kar nekaj brezplačnih svežih banan iz Lidla. Tako so se lahko tudi sami prepričali, da dobiti sveže banane po ugodni ceni ni prav nobena umetnost, kvečjemu se jim je zaradi njihove svežine prava umetnost upreti. Svežino in kakovost sadja in zelenjave v naših trgovinah sicer potrjujejo tudi nagradi Qudal in Best Buy Award ter zadnji izsledki raziskave IPSOS Brand Tracker. Tudi zato nakupovanje v Lidlu ni umetnost, temveč preprosta odločitev,« še povejo v Lidlu Slovenija.
Elementi akcije: lastni spletni kanali, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, promocije, odnosi z javnostmi
Predstavniki naročnika: Anita Srac, Tanja Knez, Lea Grilc, Katja Galjot, Robert Gornik, Miha Horvat, Katja Heberle, Andraž Kebe, Veronika Šavrič, Miha Čeperlin, Manca Skrbinšek, Tea Inkret, Metka Šilar Šturm, Eva Pečovnik in Rebecca Winkler Milovanović
Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog
Kreativni direktor: Domen Husu
Umetniški direktor: Luka Ritonja
Tekstopisci: Domen Husu, Marin Bulog in Tanja Knez
Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek
Digitalni agenciji: Bid Bid in DROM Agency
Medijska agencija: OMD
Ostale agencije (promocije): Fabulatorij
VIR: MM