Slovenski potrošnik bolj previden pred večjimi nakupi

Slovenski potrošnik bolj previden pred večjimi nakupi


Zaupanje potrošnikov v Sloveniji je v novembru na mesečni ravni minimalno upadlo, hkrati pa je bilo najnižje v zadnjih 8 mesecih. K mesečnemu poslabšanju ocene zaupanja potrošnikov je prispevala manjša pripravljenost potrošnikov za nakupe v prihodnjih 12 mesecih (-4 o. t.) in minimalen padec ocene sedanjega finančnega stanja v gospodinjstvu. Zadnje je glede na rast realnih dohodkov (nominalna rast, prilagojena za inflacijo) presenetljivo. Dvignila se je ocena o ravni brezposelnosti v prihodnjih 12 mesecih (+3 o. t.), in sicer na najvišjo raven po januarju 2023. Na drugi strani se umirjajo pričakovanja o prihodnji rasti cen. V novembru je le še dobra četrtina slovenskih potrošnikov (-7 o. t. glede na predhodni mesec) pričakovala hitrejšo rast cen. 46 % jih je pričakovalo enako stopnjo rasti cen (+5 o. t.), šestina nižjo stopnjo rasti (+3 o. t.) in desetina potrošnikov nespremenjene cene (-1 o. t.). 
Dogodki v tekočem tednu: novembrska gospodarska klima v Sloveniji


Semafor napovedi

Aktualne teme za slovenske poslovne uporabnike

Več informacij je na povezavi.

VIR: GZS