Lidl Slovenija in Žito sta tudi letos, že peto leto zapored, združila moči v dobrodelnem roza oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk. S posebnim kruhom, poimenovanim »kruh chia roza oktober«, ki so ga zasnovali v Žitu in je bil v rožnatem oktobru sveže pečen naprodaj ekskluzivno v Lidlovi pekarni, sta podjetji skupaj podprli Europo Donno − Slovensko združenje za boj proti raku dojk.
Lidl Slovenija in Žito sta tudi letos, že peto leto zapored, združila moči v dobrodelnem roza oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk. S posebnim kruhom, poimenovanim »kruh chia roza oktober«, ki so ga zasnovali v Žitu in je bil v rožnatem oktobru sveže pečen naprodaj ekskluzivno v Lidlovi pekarni, sta podjetji skupaj podprli Europo Donno − Slovensko združenje za boj proti raku dojk. V okviru prodajne akcije so tudi letos predali 6.000 evrov donacije za podporo programu ROZA*. Ta ponuja psihosocialno podporo bolnicam, obolelim za rakom dojk in raki rodil, ter njihovim bližnjim. V vseh petih letih zbiranja sredstev s prodajo kruha sta podjetji programu donirali že skoraj 30.000 evrov.
Podpora programu Roza že peto leto zapored
»V Združenju Europa Donna Slovenija se iskreno zahvaljujemo podjetjema Žito in Lidl Slovenija za dolgoletno podporo v okviru rožnatega oktobra. Vaša podpora našemu poslanstvu in donacija prispevata k zagotavljanju podpore ženskam z diagnozo rak dojk ter njihovim bližnjim, ki jih spremljajo na tej poti. V okviru programa Roza skupaj omogočamo boljšo kakovost življenja vsem vpletenim. Iskrena hvala tudi vsem kupcem, ki ste s svojimi nakupi pomagali soustvarjati to donacijo. Ob tem želimo poudariti, da je skrb za zdravje pomembna skozi vse leto, ne le oktobra,« je ob predaji donacije povedala predsednica Združenja Europa Donna Slovenija Tanja Španič.
Spodbujanje ozaveščenega prehranjevanja in preventive
V Lidlu Slovenija že deseto leto zapored podpiramo Združenje Europa Donna Slovenija, s prodajno akcijo pa že petič. »S 'kruhom roza oktober', ki je vsako leto malo drugačen in je med kupci zelo priljubljen, poleg dobrodelnosti sledimo tudi naši strategiji ozaveščenega prehranjevanja - kupcem želimo ponuditi najboljšo izbiro izdelkov za uravnoteženo prehranjevanje in trajnosten način življenja ter jih spodbuditi k bolj ozaveščenemu prehranjevanju. To med drugim vključuje povečanje deleža polnozrnatih žit v izdelkih lastnih blagovnih znamk, tudi v omenjenem dobrodelnem kruhu,« je ob predaji donacije povedal Gregor Kutnjak, vodja nabave pekovskih izdelkov v Lidlu Slovenija.
Za zaposlene v Lidlu Slovenija so v sklopu strategije dobrega počutja Dober lajf pripravili poseben roza zajtrk s hrustljavim rustikalnim »kruhom chia roza oktober” in jim razdelili roza pentljice, ki so jih lahko ves oktober nosili v znak podpore akciji. Prav tako so o pomenu preventive in zdravega življenjskega sloga ozaveščali prek Lidlovih komunikacijskih kanalov, še posebej družbenih omrežij; na Facebooku in Instagramu Lidla Slovenija so tako objavili serijo intervjujev z Lidlovimi ambasadorji in predsednico Združenja Europa Donna Slovenija Tanjo Španić, v katerih so ozaveščali o pomenu preventive in skrbi zase. Prav tako so ponovno objavili video o pravilnem samopregledovanju dojk, ki so ga v lanskem letu ustvarili skupaj z Združenjem Europa Donna Slovenija.
Kruh chia roza oktober: hrustljavost za dober namen
»Letošnji »kruh chia roza oktober« je oblikovan v hrustljav rustikalen hlebček s semeni. Sestavljajo ga bogata mešanica pšenične, ržene, pirine in ovsene moke. Poleg odlične kombinacije mok ga bogati še kombinacija treh vrst semen: chia, lanenih semen in sezama. Kruh je rustikalne oblike, z enim sredinskim zarezom in posut z mešanico semen. Med prodajo v preteklem mesecu je bil označen s hostijo Roza oktober,« pojasni član poslovodstva Žita za področja prodaje, marketinga, razvoja, logistike in maloprodaje Anton Hočevar.
Pomen aktivnega in zdravega življenjskega sloga
V skladu z družbeno odgovornostjo in odgovornim odnosom do zaposlenih so v Žitu, poleg zdaj že tradicionalnega sodelovanja v tej dobrodelni akciji, o pomenu samopregledovanja in preventive ozaveščali tudi zaposlene. Zanje so letos pripravili degustacije dobrodelnega kruha po Žitovih enotah in jim ob pomoči sodelavcev pri Združenju Europa Donna Slovenija prikazali pravilno samopregledovanje na modelih dojk.
Pomen preventive in samopregledovanja
Z »roza« akcijo Združenje Europa Donna Slovenija s pomočjo podjetij, poleg zbiranja sredstev za program ROZA, ozavešča kupce in zaposlene o raku dojk, najpogostejši obliki tega malignega obolenja žensk v razvitem svetu, ter o pomenu skrbi za zdravje in dobro počutje. Redno mesečno samopregledovanje dojk je namreč učinkovit način za zgodnje odkrivanje rakavih sprememb, kar pa vodi v uspešnejše zdravljenje in večjo možnost ozdravitve.
______________________________________________________________________________
* Program ROZA je razvojni program z vsebinami, orodji in ukrepi za psihosocialno opolnomočenje in zdravo aktivacijo žensk z izkušnjo raka dojk in rodil, ki vključuje tudi svojce in bližnje. Cilj programa je doseganje boljšega psihosocialnega zdravja, zmanjševanje neenakosti v zdravju, izboljšanje kakovosti življenja s poudarkom na psihosocialni obravnavi in pomoči bolnicam, njihovim svojcem in bližnjim ter ozaveščanje širše javnosti.
VIR: Lidl Slovenija