Danes in jutri se v Portorož, kjer je gostoval med letoma 2008 in 2019, vrača vodilni dogodek v širši regiji s področja športno-marketinške in sponzorske industrije: konferenca SPORTO 2024.

Danes in jutri se v Portorož, kjer je gostoval med letoma 2008 in 2019, vrača vodilni dogodek v širši regiji s področja športno-marketinške in sponzorske industrije: konferenca SPORTO 2024.

Na oder jubilejne, dvajsete izvedbe konference o športnem marketingu in sponzorstvih SPORTO, bodo stopili vrhunski strokovnjaki s področja sponzorstev, digitalnega okolja, vključevanja navijačev in znamčenja v športu. Med njimi bodo:

  • Misha Sher, globalni direktor za šport, zabavo in kulturo pri EssenceMediacom in večkrat nagrajeni marketinški diviziji za šport in zabavo skupine GroupM (del WPP), ki se bo poglobil v kreativnost pri sponzorstvih in v nagrajene primere inovativnih blagovnih znamk, ki segajo daleč onkraj izpostavitev logotipov.
  • Richard Ayers, eden od vodilnih mislecev na področju digitalnega, medijev in vključevanja navijačev, ki bo predstavil, v katero smer nas vodijo digitalne tehnologije in kam se je odpeljal s športnim časovnim strojem Rematch, odkar je nastopil na Sportu leta 2014.
  • Thomas van Schaik, soustanovitelj podjetja The Athlete Brand, strateg blagovnih znamk in svetovalec s 25 leti izkušenj v športni industriji, ki bo spregovoril o tem, kako lahko športniki in njihovi zavezniki gradijo uspešne znamke v današnjem tekmovalnem okolju.

Na odru bomo kar dvakrat lahko videli tudi Simono Kruhar Gaberšček, glavno in odgovorno urednico Marketing magazina. Danes se bo na okrogli mizi »Sponzorski nauki z velikih tekmovanj« o tem, kako so v njihovih podjetjih izkoristili nacionalne in mednarodne sponzorske platforme, pogovarjala z Alenko Potočnik Anžič (Hisense Europe), Tanjo Dimitrovo (Lidl Slovenija), Nikom Kušarjem (Telekom Slovenije) in Mašo Puklavec Polutnik (STO). Jutri pa bo z drugimi članicami žirije, med katerimi so Tijana Popadić (SportIT), Valentina Erčulj Džuban (Atlantic Group) in Katarina Košmrlj Muha (Mediana), v pogovoru »Onkraj sponzorstva: Razkrivanje vpliva in učinkovitosti« povzela trende in ključne ugotovitve iz projektov, ki so letos prejeli nagrade SPORTO na področju sponzorstev, njihove aktivacije, digitalnih rešitev in trajnostnega razvoja.

Vsi, ki so vam blizu marketing in sponzorstva v športu, lahko prelistate tudi brezplačni  SPORTO magazin, ki vam je na voljo za prenos v digitalni obliki.

VIR: MM