Argeta Exclusive in agencija Luna \TBWA sta zasnovali komunikacijsko akcijo za novi namaz, ki ga je tokrat ustvaril chef Jure Tomič iz Ošterije Debeluh.
Argeta Exclusive in agencija Luna \TBWA sta zasnovali komunikacijsko akcijo za novi namaz, ki ga je tokrat ustvaril chef Jure Tomič iz Ošterije Debeluh.
Kratek opis akcije: Prestižni liniji namazov Argeta Exclusive je letos svoj pečat dodal kuharski mojster Jure Tomič iz Ošterije Debeluh, ki domače in tuje goste z vsako jedjo spreminja v prijatelje. To pa mu po njegovih besedah uspeva z dodatkom posebne sestavine – gostoljubjem. S to tradicionalno veščino je dopolnil tudi »Argeto Exclusive à la Jure Tomič«, namaz pa ustvaril iz teletine, črne trobente in cveta koromača.
Komunikacijska akcija, ki so jo zasnovali v agenciji Luna \TBWA, je v ospredje postavila umetnost gostoljubja. Tako so pripravili virtualni tečaj gostoljubja in priročnik gostoljubja, s pomočjo katerega lahko vsi postanejo vrhunski gostitelji.
Novi okus linije so predstavili na ekskluzivnem dogodku v vinski kleti Posavskega muzeja v Brežicah, kjer so gostje izkusili chefovo gostoljubje in uživali v dovršenih jedeh, manjkalo pa ni niti dobre glasbe, saj jih je z nastopom razvajal Petar Grašo, stalni gost Ošterije Debeluh.
Avtor: Luna \TBWA
Naročnik: Argeta Exclusive (Atlantic Grupa)
Elementi akcije: družbena omrežja, digitalno oglaševanje, spletna aktivacija, tiskani oglasi, zunanje oglaševanje
Predstavniki naročnika: Vida Kos, Živa Deu, Simon Horvat Ižanc in Patricia Platiša
Vodji projekta: Saša Truden in Valerija Smolej
Digitalni kreativni direktor: Jan Omahen
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec
Tekstopiska: Maja Podojsteršek
Umetniški vodja: Miha Avsenik
Specialistka za digitalne vsebine: Neža Renko
Spletna oblikovalka: Pia Požek
Montaža videov: Matic Povše
Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Štangelj
Fotografija: off-menu studio
Video: Black Lime d.o.o.
Odnosi z javnostmi: Meta Pavlin
Razvoj spletne aktivacije: brainylab
Izvedba dogodka: Paidea Events
VIR: MM