Projekt Share Planica družbe Mastercard in agencije McCann Ljubljana je prišel v ožji izbor na festivalu Anthem Awards, in sicer v štirih različnih kategorijah.
Projekt Share Planica družbe Mastercard in agencije McCann Ljubljana je prišel v ožji izbor na festivalu Anthem Awards, in sicer v štirih različnih kategorijah.
Objavljeno:
ponedeljek, 11. November, 2024
Kaja Kovič Novinarka Marketing magazina
Festival Anthem Awards je del Webby Awards in nagrajuje posameznike, podjetja in organizacije, ki po vsem svetu sledijo globalnim spremembam, postavljajo nove mejnike in s svojimi dejanji navdihujejo druge. »Med 2.300 prijavljenimi deli iz 34-ih držav se naš projekt Share Planica poteguje za zlato, srebrno ali bronasto nagrado anthem, ki jih v vsaki kategoriji podeljuje Mednarodna akademija digitalnih umetnosti in znanosti (IADAS). Dvakrat smo nominirani v kategorijah ozaveščanja, in sicer za korporativno družbeno odgovornost, in v kategoriji kampanja – blagovna znamka, dvakrat pa v kategorijah vključevanja skupnosti, in sicer za kampanjo – blagovno znamko ter korporativno družbeno odgovornost. Ponosni smo tudi na to, da je naš kreativni direktor Anže Jereb član žirije na tem festivalu,« je za MM povedal Žiga Anžlovar, direktor agencije McCann Ljubljana. Jereb je ob tem dodal: »Štiri nominacije v New Yorku za nas pomenijo izredno novico, saj to potrjuje, da smo z naročnikom zasnovali in izpeljali nekaj, kar dela družbo boljšo. Zdaj pa držimo pesti do 19. novembra, ko bodo v New Yorku objavili nagrajence.«
VIR: MM