Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Poglobite se še globlje
»Na letošnjem SEMPL-u bodite še posebej pozorni na vzporedni program, ki se bo odvijal na t. i. Depths Stage, kjer bomo obravnavali specifične tematike, ki segajo v globino trendov in inovacij v medijskem svetu,« pravijo organizatorji. Obiskovalce vabijo, da se prepustijo vrhunskim strokovnjakom, ki bodo na svojih predavanjih in delavnicah ponudili poglobljen vpogled v prihodnost medijev in marketinga. Program SEMPL-a, ki bo 14. in 15. novembra v Portorožu, najdete na povezavi.
OdštevaMMo do SPORTO konference
Še dobrih deset dni nas loči od jubilejne 20. SPORTO konference, največjega srečanja v tem delu Evrope s področij športnega marketinga, sponzorskih strategij in aktivacij, digitalnih in drugih medijskih pristopov ter tehnoloških inovacij. Organizatorji obljubljajo, da bo SPORTO 2024 nekaj posebnega. »Dvajset let konference namreč ni kar tako. Vračamo se v Portorož, kjer vnovič zagotavljamo nekaj izjemnih govorcev, okroglih miz, kopico interakcij med udeleženci, konec koncev pa tudi vselej odmevno zabavo za vse udeležence,« pravijo. Tudi letos pa so kot uverturo v konferenco pripravili SPORTO magazin, kjer najdete obilico kakovostnega branja s področja sponzorstev in sodobnih trendov na področju športnega biznisa in medijev.
Na BledCom 2025 bo govora tudi o vplivu umetne inteligence na odnose z javnostmi
Organizatorji mednarodnega raziskovalnega simpozija odnosov z javnostmi BledCom 2025, ki bo 27. in 28. junija 2025 na Bledu, so že razkrili glavnega govorca. To bo Marko Grobelnik, raziskovalec v Laboratoriju za umetno inteligenco na Institutu Jožef Stefan in soustanovitelj Unescovega mednarodnega raziskovalnega centra za umetno inteligenco. V predavanju z naslovom »Prihodnost umetne inteligence in njen potencialni vpliv na odnose z javnostmi« se bo poglobil v to, kako bi lahko napredek umetne inteligence preoblikoval panogo odnosov z javnostmi.
Spletna postaja je objavila nagradni natečaj Spimpaj svoj page
V podjetju Spletna postaja so v novembru začeli z nagradnim natečajem Spimpaj svoj page. Najboljšim trem zgodbam bodo podelili brezplačo oblikovanje vhodne strani spletnega mesta. »Nagradni natečaj je namenjen vsem slovenskim podjetjem, ne glede na velikost ali panogo, ki potrebujejo prenovljeno, sodobno, privlačno in funkcionalno spletno stran. Podjetja lahko sodelujejo tako, da pripravijo oz. napišejo izvirno in originalno zgodbo o tem, kaj želijo kot podjetje z novo spletno stranjo izboljšati ter kakšna je njihova glavna vizija za novo spletno stran,« pravijo v Spletni postaji. Dodajajo, da želijo z izvedbo natečaja dodati svoj prispevek h krepitvi digitalne prisotnosti slovenskih podjetij ter še dodatno poudariti, kako pomembna sta ustrezna vizualna podoba in funkcionalnost spletnega mesta.
Lumar in Janja Garnbret posadila novih 1000 dreves
Na Mariborskem Pohorju sta podjetje Lumar in Janja Garnbret v sklopu vsakoletnega projekta sadnje dreves posadila 1.000 smrek. Cilj je do leta 2027 posaditi skupno 4.000 dreves na različnih delih Slovenije. »Vsako leto jeseni naredimo korak k temu, da zmanjšamo svoj ogljični odtis,« večletni projekt v sodelovanju s podjetjem Lumar opisuje dvakratna olimpijska zmagovalka v športnem plezanju.
Telekom Slovenije in Xiaomi že petič podprla društvo OnkoMan
Telekom Slovenije in Xiaomi bosta v letošnjem novembru, ki je mesec ozaveščanja o raku pri moških, že peto leto zapored z donacijo v višini 5.000 evrov podprla Slovensko onkološko društvo za moške OnkoMan. Društvo bo sredstva namenilo nadaljnjemu ozaveščanju o pomenu preventive in zgodnjega odkrivanja raka. Ob tem OnkoMan moške spodbuja, da se udeležijo brezplačnega presejalnega programa.
Lidlova donacija Deluxe
V Lidlu Slovenija ob izteku leta del sredstev od prodaje izdelkov premium blagovne znamke Deluxe tradicionalno podarijo v dobrodelne namene. Letos bodo donacijo namenili Centroma za izobraževanje, rehabilitacijo in usposabljanje (CIRIUS) v Kamniku in Vipavi, ki ju obiskujejo gibalno ovirani otroci in mladostniki ter otroci in mladostniki, ki imajo poleg gibalne oviranosti še druge posebne potrebe. Doslej so z donacijami Deluxe namenili več kot 200.000 evrov za otroke in mladostnike, ki potrebujejo pomoč in podporo pri zdravljenju ali razvoju.
Dongfeng odprl nov prodajno-tehnični center
V Sloveniji je že dvanajst prodajnih mest za vozila kitajskega proizvajalca Dongfeng. Novo prodajno-tehnični center je v Kamniku pod Krimom odprlo podjetje Plan-net avto, uradni uvoznik Dongfeng vozil za Slovenijo in širšo regijo. Center ne bo nudil zgolj prodaje najnovejših vozil, temveč tudi servisne storitve, predstavitve tehnoloških novosti in interaktivne delavnice. Otvoritve so se poleg kitajskega veleposlanika Wang Shunqinga udeležili tudi direktor za Evropo Xie Qian, globalna direktorica marketinga Rosanna Libia in lokalni predstavniki, vključno s predstavnikom Ministrstva za gospodarstvo RS ter županom občine Brezovica. Dongfeng, ki je v zadnjih 50 letih prodal skoraj 60 milijonov vozil po vsem svetu, slovenskim kupcem nudi široko paleto bencinskih, hibridnih in električnih modelov, med katerimi so limuzine, enoprostorci in terenska vozila.
Hisense imenovan za prvega uradnega partnerja FIFA klubskega svetovnega prvenstva 2025T
Hisense, vodilna blagovna znamka na področju potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov, je oznanil uradno partnerstvo z novim FIFA klubskim svetovnim prvenstvom™. Partnerstvo je bilo predstavljeno na posebnem dogodku v Šanghajskem stolpu, kjer so bili prisotni Gianni Infantino, predsednik FIFA, Mattias Grafström, generalni sekretar FIFA, in Šia Šaokian, predsednik skupine Hisense.
Teden slovenske hrane v Cityparku
Med 13. in 15. novembrom 2024 bodo v nakupovalnem središču Citypark obeležili »Teden slovenske hrane« z brezplačno predstavitvijo okusov slovenskih pokrajin. Na stojnicah na glavnem hodniku bodo obiskovalci lahko okušali avtentične slovenske jedi, ki jih bodo pripravili ponudniki iz različnih pokrajin. Vsaka jed bo pripovedovala zgodbo o kulinarični dediščini našega prostora.
Nova serija pogovorov Na srečni strani
V Mladinski knjigi so ustvarili novo serijo pogovorov Na srečni strani. Otvoritveni dogodek bo v sredo, 13. novembra, ob 18. uri v Knjigarni Konzorcij v Ljubljani. Kot prvi gost se bo voditelju Gregorju Trebušaku pridružil eden od najbolj branih avtorjev in navdihujočih predavateljev ter kreativni direktor desetletja Aljoša Bagola. Bagoli lahko prisluhnete tudi v podkastu SaMMozavestno, kjer smo z njim spregovorili o postavljanju meja, o njegovi pisani oglaševalski karieri in zdaj samostojni poti. Prav tako smo se dotaknili nekaj tabujev mentalnega zdravja in pomembnosti tega za nas kot posameznike.
Frankfurt po Frankfurtu 2024
V ponedeljek, 11. novembra 2024, bo predsednica Državnega zbora, mag. Urška Klakočar Zupančič, v Knjigarni Konzorcij odprla 38. prodajno razstavo Frankfurt po Frankfurtu. V središče letošnje razstave so postavili vrednote skupnosti in jo poimenovali »Človek – skupnost – vrednote«. Temu bodo namenjeni dogodki v času odprtja razstave od 11. do 16. novembra 2024. Na ogled bo približno 5000 najboljših tujih knjig preteklega leta z različnih strokovnih področij ter v zadnjem letu nagrajenih leposlovnih del.
Tomaž Kavčič navdušil v Benetkah
Z Michelinovo zvezdico nagrajeni chef Tomaž Kavčič v svoji Gostilni pri Lojzetu na Dvorcu Zemono navdušuje goste, pogosto pa ga najdemo tudi drugod po svetu. Nedavno se je odzval vabilu beneškega hotela The St. Regis, kjer je postregel jedi, ki so jih beneški grofje nekoč uživali na Dvorcu Zemono. »Zapisi kažejo, da so beneški grofje v 18. stoletju poletja radi preživljali prav tukaj. Takrat je Zemono slovel kot lovski dvorec, zato ne preseneča, da so grofje na dvorcu najraje uživali v divjačini,« pravi Tomaž Kavčič. 5-hodni meni je vključeval divjačinski ragu s krompirjevo juho, mladim sirom in poslikavo, ki je nastala, ko je muransko steklo z redukcijo zelenjave preslikal na krožnike.
Pripravite se na Festival Liffe na VOYO
»Na VOYO smo zbrani ljubitelji filmov. Starih, novih, večnih. In vsako leto se veselimo novembra, ko Ljubljana zaradi Festivala Liffe postane prestolnica filma. Da bo odštevanje do začetka festivala lažje, bomo na VOYO vsak dan postregli z enim od filmov, ki so na festivalu navdušili v preteklosti,« pravijo. Od 6. do 12. novembra bodo vsak dan postregli z jagodnim izborom preteklih filmov Liffe, ob katerih se bodo gledalci lahko ogreli za letošnji festival.
Vrača se Moj dragi zmore
Po več kot desetih letih se na Planet vrača oddaja Moj dragi zmore. Tudi tokrat jo bosta vodila Nina Osenar in Miha Brajnik. Oddajo, v kateri ženske stavijo na zanimive izzive, moški pa se po najboljših močeh trudijo upravičiti stavo, bodo na Planetu obudili v prazničnem času. Decembra prihaja na spored prav posebna dobrodelna oddaja z znanimi Slovenci in Slovenkami, med katerimi bodo Rebeka Dremelj in Ranko Babić, Denis Avdić in Lara Tošić, Miha Deželak in Patricija Pangeršič, Ines Erbus in David Amaro.VIR: MM