Na današnji god svetega Martina v Občini Ivančna Gorica praznuje tudi občinska blagovna znamka »Prijetno domače«. Ta je ugledala luč sveta v ivanški občini pred 13 leti, in sicer na današnji dan, 11. 11. 2011, ob 11. uri. Letos obeležujemo 13. obletnico, ki je posvečena dvanajstim turistično-informativnim tablam oziroma info točkam. Te obiskovalce pozdravijo ob vstopu v posamezne krajevne skupnosti v ivanški občini in jim nudijo osnovne informacije o kraju ter občini. Info točke so letos jeseni doživele pos
Na današnji god svetega Martina v Občini Ivančna Gorica praznuje tudi občinska blagovna znamka »Prijetno domače«. Ta je ugledala luč sveta v ivanški občini pred 13 leti, in sicer na današnji dan, 11. 11. 2011, ob 11. uri. Letos obeležujemo 13. obletnico, ki je posvečena dvanajstim turistično-informativnim tablam oziroma info točkam. Te obiskovalce pozdravijo ob vstopu v posamezne krajevne skupnosti v ivanški občini in jim nudijo osnovne informacije o kraju ter občini. Info točke so letos jeseni doživele posodobitve tako na vsebinski kot grafični ravni.
Obletnico so danes ob info točki na novi tržnici v Ivančni Gorici obeležili župan Dušan Strnad, avtor blagovne znamke Robert Kuhar ter mag. Marjan Hribar, takratni generalni direktor za turizem in internacionalizacijo na Ministrstvu za gospodarstvo, danes pa župan Občine Šmarješke Toplice. Prav oni so bili med ključnimi akterji pri uradni predstavitvi blagovne znamke pred 13 leti. Prisotni so obujali spomine na takratne trenutke in pregledali dosežke v trinajstletnem obdobju. Po besedah župana Strnada so se v vseh teh letih zgodile številne spremembe, zaradi katerih so bile info točke vsebinsko, grafično in tehnološko prilagojene današnjemu času. »Za nadgradnjo in pravilno implementacijo blagovne znamke skozi vsa ta leta skrbi njen avtor in domačin Robert Kuhar. Podoba blagovne znamke se je dobro prijela med občani, lokalnimi društvi, organizacijami in podjetniki, ki v njej prepoznavajo svojo priložnost,« je dodal župan Strnad.
»Po trinajstih letih lahko z veseljem rečem, da je ta blagovna znamka postala znamka vseh občanov Ivančne Gorice in njihovih obiskovalcev. Veseli me, da se je skozi vsa ta leta v turizmu v Ivančni Gorici marsikaj spremenilo. Posebej bi izpostavil Hišo kranjske čebele in nadgradnjo Jurčičeve poti,« je ob obletnici dejal Marjan Hribar ter dodal: »Turizem je del vseh nas, del slovenske identitete, in tako naj tudi ostane.«
***
V nadaljevanju objavljamo izjavo avtorja nove podobe in priznanega slovenskega oblikovalca Roberta Kuharja:
Posodobljena občinska hrbtenica 12ih turističnih info točk Prijetno domače / OIG
Sistem podobe Občine Ivančna Gorica s sloganom Prijetno domače je rešil in določil usmerjeno pojavnost načrta komuniciranja naše občinske zgodbe kot skupnosti in destinacije.
Danes že udomačen sistem podobe, poleg skupnega simbola, slogana, dobrodošlic, področnih podsimbolov, vsebuje prepoznavne znake vseh krajevnih središč kot poddestinacij z vsemi definicijami.
Rešitve določajo krovni obraz in značaj na vseh področjih življenja v občini navzven in navznoter.
Na področju turizma občine je leta 2011 vzpostavljen projekt enotnih turističnih točk. 12 unikatnih elementov s funkcijo vsebinskih površin, klopi in rešitve za program potrjevanja obiskov in Pohod po krožni poti občine, je nameščenih na izbranih pozicijah v vseh krajevnih skupnostih občine.
Projekt prioritetno komunicira vidno in vsebinsko podobo občine, sekundarno terensko opredeljuje območje občine, predlaga ciljne postanke ali izhodiščne točke, vsebuje potrebne turistične informacije za obiskovalce in jim hkrati ponudi mesto za počitek.
Letos so bili vsebinski deli in grafični dizajn primerno posodobljeni. Poleg aktualnega zemljevida in fotografij, je sedaj tehnologijam in navadam primerno, za kontakte, ponudbo in detajlni ogled zemljevida namenjena hitra povezava na spletni portal www.prijetnodomace.si kjer so dodatne vsebine lahko vedno aktualne.
VIR: Občina Ivančna Gorica