V oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk, so v AV studiu skupaj z Združenjem Europa Donna Slovenija in Sparom Slovenija ženske spomnili na samopregled dojk. Te samopregledovanje pogosto preskočijo, redno pa pretipajo sadeže v trgovini.

V oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk, so v AV studiu skupaj z Združenjem Europa Donna Slovenija in Sparom Slovenija ženske spomnili na samopregled dojk. Te samopregledovanje pogosto preskočijo, redno pa pretipajo sadeže v trgovini.

Kratek opis akcije: Ženske so že pri vhodu v trgovine opozorili, naj bodo pozorne na vsebino svojih košaric, nato pa so jih na oddelku s sadjem in zelenjavo spomnili, naj poleg sadežev pretipajo še svoje dojke. Na bližnji stojnici so prostovoljke združenja pokazale pravilen postopek samopregleda in jih seznanile s pomenom zgodnjega odkrivanja sprememb za uspešno zdravljenje. Ženske nad petdeset let so poleg tega presenetili še s pozivom, ki jih je v slogu zvočnih obvestil v trgovinah vabil, naj se odzovejo vabilu na mamografijo.

Kampanjo so na družbenih omrežjih podprle številne vplivnice, sicer pa so nanjo opozarjali še plakati, televizijski in drugi oglasi ter posnetek, ki samopregled demonstrira na sadju.

Predstavnici naročnika: Tanja Španić in Polona Marinček

Predstavnici podpornika projekta: Lidija Rakuša in Nataša Purgaj

Vodja projekta v agenciji: Dunja Bibianko Marovt

Asistentka vodje projekta: Barbara Pirh

Izvršni kreativni direktor: Gal Erbežnik

Kreativna direktorja: Sara Mlinar in Gal Erbežnik

Umetniški direktor: Gašper Štern

Oblikovalka: Hana Rošer


VIR: MM