Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Dina Potočnik, direktorica marketinga in prodaje na DOBA Fakulteti, in Tjaša Toni Skubic vodja komuniciranja v agenciji Mediade.

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Dina Potočnik, direktorica marketinga in prodaje na DOBA Fakulteti, in Tjaša Toni Skubic vodja komuniciranja v agenciji Mediade.

Jaz in sodelovanje z naročnikom/agencijo

Kaj najbolj cenite pri vašem poslovnem partnerju s sosednje strani?

DP: Mirnost, iskrivost, željo po uspešnem sodelovanju in doseganju ciljev.

TTS: Pozitivnost. Širino. Predanost. Izjemnost. Partnerji, kot je DOBA, ne prihajajo serijsko. So unikatni. Odličnost Dobinih ljudi je opazna v množici dejanj. 

Kaj za vas pomeni dobro poslovno partnerstvo?

DP: Dobro poslovno partnerstvo zame pomeni vztrajnost, zaupanje in zanesljivost, kar omogoča dolgoročno sodelovanje in skupno doseganje ciljev.

TTS: Vzajemno zaupanje, spoštovanje ter sproščeni in odkriti pogovori tudi takrat, ko stvari ne gredo po načrtu. Da zavzeto, skupaj, stremo tudi zahtevnejše orehe. Ali kot rečemo pri nas: »Brez dobre komunikacije so same komplikacije.«

Kateri projekt, ki ste ga zasnovali v sodelovanju s partnerjem s sosednje strani, vam je najljubši?

DP: Pozicioniranje blagovne znamke DOBA Fakultete, skozi katerega uspešno utrjujemo njen status kot odlične poslovne fakultete.

TTS: Vsak projekt, ki ga delamo z DOBA Fakulteto, je usmerjen v vseživljenjsko učenje, krepitev kompetenc in rast; v regijskem prostoru, poslovno, strokovno in družbeno. Najljubši projekt je tako: znaMMka DOBA. 😊

Jaz in znamke

Najljubša kozmetična znamka:

DP: L'Occitane, Erborian, Trinny London.

TTS: Domača.

Najljubša modna znamka:

DP: Rinascimento, Comma.

TTS: »Second hand«, Mila.Vert in podedovani kosi znamke Rašica, ko je bila v najboljši formi.

Najljubša znamka hrane:

DP: Z vrta, s kmetije.

TTS: Kmetija Bogataj.

Najljubša znamka pijače:

DP: Radenska, Jana.

TTS: Voda iz pipe.

Najljubša tehnološka znamka:

DP: Google.

TTS: Apple.

Najljubša avtomobilska znamka:

DP: Vozimo Peugeot.

TTS: Trenutno še Volvo.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

DP: Predstavitev Applovega iPhona.

TTS: Coca-Cola in Božiček.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

DP: NLB ob prihodu OTP v Ljubljano.

TTS: Onkoman z »jajci« in povsem sveža poteza NLB ob prihodu konkurenčne banke v Ljubljano.

Kateri oglas z znanim igralcem/pevcem vam najprej pride na misel?

DP: George Clooney in Nespresso.

TTS: Lado Bizovičar in Hofer cena.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

DP: Donat, Red Bull, Argeta …

TTS: Trenutno je ni.

Najljubši oglaševalski slogan:

DP: Še vedno in vedno »Just do it«.

TTS: Slovenija, moja dežela.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #520.

VIR: MM