Zadnjo letošnjo vrnitev začasno razprodanih kock je Tuš tokrat oznanil na prav poseben način – z oglasom, za katerega pravijo, da se vidi iz vesolja. Gre za prvi Tušev oglas, delno ustvarjen z umetno inteligenco.

Zadnjo letošnjo vrnitev začasno razprodanih kock je Tuš tokrat oznanil na prav poseben način – z oglasom, za katerega pravijo, da se vidi iz vesolja. Gre za prvi Tušev oglas, delno ustvarjen z umetno inteligenco.

Oglas, ki so ga zasnovali v sodelovanju z agencijo Pristop, vključuje tudi resnične posnetke slovenskih kmetov med jesenskim siliranjem koruze. »Kocke Tuš Bricks, ki so tako starše kot otroke navdušile že lani, so se tokrat prodale v rekordnem času, zdaj pa je v Tuševe poslovalnice končno prispela nova zaloga, kar sporočamo tudi z oglasom,« pravijo v Tušu.

VIR: MM