Avtomobilska blagovna znamka Renault je v Parizu premierno predstavila novo »katrco«. V Sloveniji bo na prodaj sredi leta 2025, ko bodo na našem trgu tudi začeli z njenim oglaševanjem.
Avtomobilska blagovna znamka Renault je v Parizu premierno predstavila novo »katrco«. V Sloveniji bo na prodaj sredi leta 2025, ko bodo na našem trgu tudi začeli z njenim oglaševanjem.
sreda, 16. Oktober, 2024
Tina Guček Novinarka Marketing magazina
Renault 4 velja za avtomobilsko ikono, ki je luč sveta ugledala v šestdesetih letih prejšnjega stoletja kot odgovor na velike družbene spremembe tistega obdobja, predvsem na izseljevanje s podeželja, razmah srednjega razreda ter novo vlogo žensk v družbi. »Renault 4 oz. po domače 'katrca', je bila vozilo za vsakogar, za vsak namen in vsako rabo, obenem pa nekakšen simbol svobode,« pravijo pri Renaultu.
Dodajajo, da ima Renault 4 danes podoben pomen kot takrat: »Današnja družba si namreč želi več svobode v svetu z vse več omejitvami. Zahvaljujoč njegovi vsestranskosti in praktičnosti, Renault 4 še vedno uteleša pojem 'liberté', torej svobode ter 'voiture a vivre' oz. vozila za življenje. Zato tudi v kampanji, s katero smo razkrili vozilo, komuniciramo 'liberté 4 ever'.«
Prvi slovenski kupci bodo morali na novo »katrco« počakati približno do sredine leta 2025. V Renaut Slovenija so za MM povedali, da se zavedajo njenega pomena v lokalnem okolju, saj se je dolgo vrsto let proizvajala v Revozu, in bodo ravno zaradi tega poskrbeli, da se bo najširša javnost zavedala novega modela in ga, tako verjamejo, uvrstila v svoj nabor pri nakupu vozila.VIR: MM