Peugeot Slovenija predstavlja že drugega v seriji svojih digitalnih ambasadorjev – tokrat za model Peugeot 3008. Tudi tega so razvili v sodelovanju z laboratorijem za pogovorno umetno inteligenco Retoba.

Peugeot Slovenija predstavlja že drugega v seriji svojih digitalnih ambasadorjev – tokrat za model Peugeot 3008. Tudi tega so razvili v sodelovanju z laboratorijem za pogovorno umetno inteligenco Retoba.

Novega digitalnega ambasadorja so predstavili po velikem uspehu pogovornega vmesnika, ki z uporabo umetne inteligence pooseblja Peugeot 2008 in je prinesel 30-odstotno povečanje prodajnih priložnosti ter izboljšal uporabniško izkušnjo v prednakupnem procesu. Medtem ko digitalni ambasador za Peugeot 2008 komunicira v igrivem in energičnem tonu, ambasador Peugeota 3008 nudi še bolj poglobljeno in prefinjeno pogovorno izkušnjo, prilagojeno zahtevnejšim uporabnikom. Osredotoča se na preudarnost in eleganco, kar skozi pogovor vzbuja občutek zanesljivosti in samozavesti.

Digitalni ambasadorji kot ključni gradnik prihodnosti

»Veseli smo, da lahko z digitalnimi ambasadorji našim strankam ponudimo sodoben, brezhiben in dinamičen način raziskovanja in spoznavanja vozil. Z našim novim orodjem za Peugeot 3008 želimo še bolj olajšati prednakupne procese in kupcem omogočiti, da na enostaven in interaktiven način pridobijo vse potrebne informacije, ki jih potrebujejo za svoje odločitve,« je ob predstavitvi novega digitalnega ambasadorja povedal Adam Kavšek, direktor P Automobil Importa.

O tem, kako Peugeot piše novo poglavje na področju pogovornega marketinga, smo pisali tudi v MM-u #516. Članek lahko preberete na povezavi.

VIR: MM