Ne le, da se legenda vrača – zdaj je Ford Capri po skoraj štirih desetletjih že na poti k prvim kupcem (na izbranih trgih).

Ne le, da se legenda vrača – zdaj je Ford Capri po skoraj štirih desetletjih že na poti k prvim kupcem (na izbranih trgih).

 

Električni športni kupeji Capri so zapustili Fordov center za električna vozila v Kölnu in potujejo k trgovcem po Evropi.

 

Pri Fordu so novega Caprija razvili z namenom, da bi v svet električnih vozil vnesel dušo kot prav posebna izvedba kultne klasike. Od julija, ko so predstavili ta električni družinski športni avto, si je skoraj 200.000 obiskovalcev ustvarilo svojega Caprija na spletni strani.

 

Tukaj je nekaj ključnih številk:

 

  • 24 odstotkov jih je izbralo privlačno rumeno barvo Vivid Yellow – poklon rumeni barvi Daytona klasičnega Caprija –, ki je tako postala najbolj priljubljena med šestimi barvnimi možnostmi.

 

  • Vse kupce Caprija bodo razvajale luksuzne funkcije, kot so vstop in zagon brez ključa, voznikov sedež s funkcijo masaže, ogrevana sprednja sedeža in ogrevan volan. Ne glede na to se je 55 odstotkov kupcev odločilo za model Capri Premium, ki dodaja dinamične matrične žaromete LED, zvočni sistem B&O z 10 zvočniki, 50,8 cm (20'') platišča iz lahke zlitine in še marsikaj.

 

  • Pogonski sklop z 210 kW (286 KM) in pogonom na zadnji kolesi je do zdaj najbolj priljubljena izbira, saj se je zanj odločilo 59 odstotkov kupcev. Njegova baterija s podaljšanim dosegom omogoča vožnjo z enim polnjenjem na razdalji do 627 km1 – dlje kot od Kölna do Londona.

 

  • Vozniku Caprija bodo pomagali asistenčni sistemi,2 ki uporabljajo 12 ultrazvočnih senzorjev, pet kamer in tri radarje. V notranjosti so tudi 37 cm (14,6'') pomični zaslon na dotik, 17-litrski predal MegaConsole pod sprednjim naslonom za roke, v katerega je mogoče spraviti tri 1,5-litrske steklenice s pijačo, in več kot 570 litrov prtljažnega prostora.3

 

  • Nove povsem električne Caprije izdelujejo v Fordovi tovarni v Kölnu po 2 milijardi dolarjev (1,83 milijarde evrov) vredni naložbi, s katero so tovarno spremenili v najsodobnejši center za električna vozila.

 

“Naš novi povsem električni Capri je avto, v kakršnega se je moral razviti legendarni športni kupe. Na njegovo vrnitev se je splačalo počakati in zares smo navdušeni, da bo nova generacija izkusila slog in samozavest, zaradi katerih je bil Capri takšna legenda,” je povedal Jon Williams, generalni direktor Ford Blue in Model e v Evropi.

 

# # #

                                                                                                                            

1 Doseg temelji na povsem napolnjeni bateriji modela Capri RWD s podaljšanim dosegom. Ocenjeni doseg po svetovno usklajenem preskusnem postopku za lahka vozila (WLTP). Navedeni podatki so namenjeni za primerjave z drugimi vozili, testiranimi po enakih tehničnih postopkih. Dejanski doseg se lahko razlikuje glede na dejavnike, kot so temperatura, način vožnje, profil poti, vzdrževanje vozila ter starost in stanje litij-ionske baterije.

 

2 Funkcije za pomoč vozniku dopolnjujejo in ne nadomeščajo voznikove pozornosti, presoje in potrebe po upravljanju vozila. Prav tako niso nadomestek za varno vožnjo. Glede podrobnosti in omejitev glejte navodila za uporabo vozila.

 

3 Zmogljivost za prevoz prtljage in natovarjanje je omejena z maso in porazdelitvijo mase.

 

 

 

O družbi Ford Motor Company

Ford, globalna ameriška blagovna znamka, ki je že več kot 100 let vtkana v tkanino Evrope, si prizadeva za svobodo gibanja, ki gre z roko v roki s skrbjo za planet in drug za drugega. Družba s svojim načrtom Ford+ s poslovnimi enotami Model e, Ford Pro in Ford Blue pospešuje evropsko preobrazbo v popolnoma električno in ogljično nevtralno prihodnost do leta 2035. Družba vodi z novimi drznimi električnimi vozili, ki so zasnovana z mislijo na evropske voznike, in z inovacijami na področju storitev, ki pomagajo ljudem pri povezovanju, razvoju skupnosti in uspehu podjetij. Prodaja in servisiranje Fordovih vozil sta zagotovljena na 50 posameznih evropskih trgih, poslovanje pa vključuje tudi družbo Ford Motor Credit Company, oddelek za podporo strankam (Ford Customer Service Division) in 14 proizvodnih obratov (osem v popolni lasti in šest nekonsolidiranih obratov skupnih podjetij) s štirimi centri v Kölnu v Nemčiji, Valencii v Španiji ter v naših skupnih podjetjih v Craiovi v Romuniji in Kocaeliju v Turčiji. Ford zaposluje približno 34.000 ljudi v svojih obratih v popolni lasti in konsolidiranih skupnih podjetjih ter približno 57.000 ljudi, če upoštevamo nekonsolidirana podjetja po Evropi. Več informacij o podjetju, njegovih izdelkih in storitvah družbe Ford Credit lahko preberete na spletni strani corporate.ford.com.

VIR: Summit motors Ljubljana