V deveti sezoni projekta Pubec se je ta, s petim dogodkom vrnil tudi v Ljubljano in dokazal, da so štajerska vina doma tudi v prestolnici. 5. Salon štajerskih mladih vin je potekal v Festivalni dvorani Ljubljana. 18 štajerskih vinarjev združenih pod skupno blagovno znamko Pubec se je osrednji Sloveniji predstavilo z mladimi vini, ki napovedujejo odlično vinsko letino.

V deveti sezoni projekta Pubec se je ta, s petim dogodkom vrnil tudi v Ljubljano in dokazal, da so štajerska vina doma tudi v prestolnici. 5. Salon štajerskih mladih vin je potekal v Festivalni dvorani Ljubljana. 18 štajerskih vinarjev združenih pod skupno blagovno znamko Pubec se je osrednji Sloveniji predstavilo z mladimi vini, ki napovedujejo odlično vinsko letino. Sodelovanje, skupna promocija in srčno povezovanje, ki so temelj projekta, klene štajerske vinarje povezuje v celoto že 9 let in tako ostaja unikum tovrstnih združenj, kjer želijo vinarji z ramo ob rami s promocijo mladih vin povečati njihovo ter prepoznavnost Štajerske kot vinorodnega okoliša, tako doma kot v tujini. 

9. SEZONA PROJEKTA IN 5. SALON ŠTAJERSKIH MLADIH VIN V LJUBLJANI

Mlada vina Pubec letnika 2023 so v prodaji od 27. oktobra. Po veliki premieri na 8. Salonu štajerskih mladih vin v Mariboru, so se vinarji predstavili še vinskim poznavalcem, gostincem  in ljubiteljem vin v Ljubljani.  Prijeten ambient Plečnikove Festivalne dvorane je poskrbel za dogodek, ki Štajersko predstavlja kot vrhunsko vinsko destinacijo, ki ponuja številne kulinarične presežke ter nešteto načinov aktivnega preživljanja prostega časa. Številni obiskovalci, ki so s svojo  prisotnostjo podprli štajerske vinarje, pridelovalce mladih vin, so okušali vinske vzorce mladega vina Pubec, 18ih priključenih vinarjev in tako dobili prvi vpogled v vinsko letino 2023. Vinarji, ki se zavedajo tovrstnih promocij, medsebojne podpore in sodelovanja, pa verjamejo, da so tako kot publiko v Mariboru navdušili tudi vse zbrane v Ljubljani. 

Številčni ljubljanski publiki se je predstavilo 18 štajerskih vinarjev: 

Vinogradništvo Cvitanič, Hiša vin Emino, Vino Falot, Kmetija Fleisinger, Vinarstvo Hafner, Vinogradi Horvat, Vino Jarc, Vina Jaunik, Vino Krajnc, Vino Leber, Vinogradništvo Mukenauer, Vinogradništvo Mulec, Puklavec Family Wines, Radgonske gorice, Rigo Vino, Steyer vina, Winery Toplak in Vino Valdhuber.

Pobudnika ter organizatorja dogodka Natalija in Borut Cvetko, ki že skoraj desetletje stojita za blagovno znamko, opažata porast ponudbe mladega vina v Sloveniji in šire. V čast in ponos si jemljeta, da so skupaj z 18 vinarji orali ledino in še vedno prestavljajo meje, ki jih je možno samo v sodelovanju. »Kot gosi, ki letijo v jati, smo tudi v projektu združeni in tako močnejši. S skupno promocijo lahko Sloveniji predstavimo še eno dobro Štajersko zgodbo, ki ruši predsodke in kliče k nakupu štajerskega vina. Istočasno pa postavlja temelje za promocijo Štajerske, kot cilj vašega naslednjega kulinaričnega razvajanja.«, je po koncu obeh ključnih dogodkov poudaril Borut Cvetko.

Vsi, ki si želijo okušati mlada štajerska vina Pubec, podpreti projekt in vinarje pa so vabljeni, da jih obiščejo tudi na njihovih domačih naslovih (https://www.pubec.si/vinarji-2023 ) , kjer imajo čudovito urejene degustacijske prostore, pestro kulinarično ponudbo, in zavezo, da bodo vsakega gosta gostoljubno popeljali čez svojo celotno ponudbo izjemnih štajerskih vin. Ta se najdejo tudi v gostinskih lokalih z oznako Pubecplac in na prodajnih mestih po Slovenij, kjer jih krasi značilna rumena, metuljčkasta obešanka z nagradno igro.

»Vino okušamo, vodo pa pijemo«, je slogan pod katerim poteka letošnji Pubec. Na zabaven in nevsiljiv način, predvsem mladim približuje kulturo pitja vina in ozavešča o pravilni degustaciji vina.

Za »pubece in dekline« je štajersko kulinariko nekoliko drugače pripravljala ekipa restavracije Bro`Sis, ki s svojim entuziazmom, kreativno ponudbo in neverjetno energijo prepriča še tako zahtevnega kulinaričnega gosta. Za glasbo so prav tako skrbeli Štajerci, člani skupine Chizz Band.

Pubec pa je tudi letos dobrodelen, euro od vsake prodane vstopnice so podarili Društvu za pomoč osebam z motnjami v razvoju, Namesto pike vejica.

O PROJEKTU

Ob besedi Pubec pomislimo na mladost in Štajersko. Prav zato je to ime popolno za idejo, ki se je pred devetimi leti razvila v blagovno znamko in vsakoletne dogodke, ki jo spremljajo in promovirajo.

Čeprav je »Pubec« mlad, nosi pomembno poslanstvo projekta:

Promovira mlada štajerska vina, ki so zares nekaj posebnega. To so vina za svežo porabo, ki imajo poudarjen sijoč videz in iskrivo barvo, nežno dišečo cvetno-sadno cvetico in so po okusu izrazito sveža, lahkotna, sadna in pitna vina. 

Povezuje štajerske vinarje in pripoveduje njihovo zgodbo. Štajerci in mladi imamo nekaj skupnega – radi se družimo. Zato ni presenetljivo, da se vinarji vsako leto znova odločajo za sodelovanje.

Povečuje prodajo, saj mlada vina na trgovinskih policah izstopajo po tem, da vrat steklenice krasi sedaj že poznana obešanka z rumenim metuljčkom. Tudi v segmentu gostinstva ne zaostaja, saj posebne trenutke radi preživimo v dobri družbi in v prijetnih lokalih, restavracijah in hotelih. Takim lokacijam pravimo Pubecplac.

Kje se bodo Pubeci še predstavili?

LJUBLJANA: petek, 17. november ob 16:00 v nakupovalnem središču ALEJA (Šiška)

LJUBLJANA: četrtek 16. in petek 17. november, SLOVENSKI FESTIVAL VIN

CELJE: petek, 24. november ob 17:00 v nakupovalnem središču CITYCENTER

VIR: Mediaspeed