Po triletnem premoru, ki ga je povzročil virus COVID 19, bo od 1. do 4. junija v Podčetrtku v Termah Olimija potekala 18. PRO PR konferenca.

Konferenco bo z uvodnim predavanjem odprl Francis Ingham, predsednik Združenja za odnose z javnostmi in komuniciranje (PRCA) Berenschot. Predavali bodo tudi Scott Gould, svetovalec in avtor knjige The Form of Engagement, Maxim Behar, izvršni direktor Communications Group ter partner Hill + Knowlton Strategies, in Svetlana Stavreva, nekdanja predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA). 
  
Udeleženci lahko pričakujejo skupno 17 predavanj in 4 delavniceAndras Staniszlav, direktor svetovalnega podjetja PersonaR in predsednik madžarskega združenja za odnose z javnostmi, bo izvedel prvo delavnico Komunikacijska strategija – Kako pripraviti strategijo v spreminjajočih se časih. Drugo delavnico z naslovom Uporaba podatkov za ciljanje komunikacijskih strategij in sporočil bo vodil Chris Pomeroy, direktor Interface Tourism, tretjo delavnico Slon v sobi bo vodila Urška Jež, direktorica svetovalnega podjetja Lighthouse, četrto delavnico Moč uma - intuicija bo vodila Ana Keglović Horvat, direktorica in ustanoviteljica AKH Consulting. Panel z naslovom »Kako posredovati odgovornost« bo vodila odgovorna urednica revije Marketing Magazin Simona Kruhar Grabešček. V okviru konference bodo zmagovalcem od leta 2020 (skupaj 17-im), podeljene nagrade PRO PR Globe Awards ter nagrada Vision city - mestu Žalec ter Vision manager - Danici Zorin Mijošek, ustanoviteljici in (do nedavnega) direktorici kozmetike Afrodita. 
  
Letošnja konferenca poteka pod geslom »Rejuvenate yourself, rejuvenate public relations«. Organizator
konference Apriori World pričakuje 180 udeležencev iz jugovzhodne Evrope.
 
Predsednik organizacijskega odbora Danijel Koletić, je bil v zadnjih letih pred velikimi izzivi: »Bilo je zahtevno in stresno nenehno prelagati konferenco, a smo verjeli, da bo krone konec. Vsem našim  sodelujočim se zahvaljujem za potrpežljivost, poleg tradicionalnega povezovanja in pridobivanja novih znanj bodo imeli v Termah Olimia priložnost, da si v skladu z geslom letošnje konference najdejo čas za
nabiranje nove energije.« 
  
Konference se bo udeležilo 17 predstavnikov medijskih hiš iz regije. 

Prijave so v teku, več o konferenci pa si lahko preberete na uradni spletni strani https://pro-pr.com/. 

PR: PRO PR