Od 21. do 24. septembra 2023 bo Rovinj v stari tovarni tobaka že šestnajstič gostil konferenco Weekend Media Festival.

Od 21. do 24. septembra 2023 bo Rovinj v stari tovarni tobaka že šestnajstič gostil konferenco Weekend Media Festival.

Kot pravijo organizatorji, je konferenca »najbolj navdihujoč in zanimiv dogodek v celotni regiji in idealen način, da okronamo poletno sezono in začnemo jesen z veliko novimi idejami. Kot je občinstvo že vajeno, bo organizacijska ekipa tudi letos zbrala najboljše strokovnjake iz sveta medijev in komunikacij ter gospodarstva. Poleg tega letos občinstvo čaka še eno doživetje, saj bo letos prvič potekal HR.Weekend.«

V ČEM JE SKRIVNOST USPEHA DOGODKA?

Kot skrivnost uspeha WMF navedejo kombinacijo strokovnih predavateljev iz regije in sveta ter nepozabnih zabav in koncertov. Kot pravi Tomo Ricov, ustanovitelj Weekend Media Festivala, se ljudje ne pridejo samo zabavat, je pa zabava pomembna, ker so ljudje v sproščenem vzdušju veliko bolj odprti in dostopni. »V neformalnem, sproščenem vzdušju se ljudje pogovarjajo o pomembnih stvareh. Na 'vikendu' so se sklenila že številna dobra sodelovanja,« pravi.

/

KDO VAS ČAKA NA WEEKEND.16?

Letos na festival kot eden od ključnih govorcev prihaja Kishore Mahbubani, nekdanji predsednik Varnostnega sveta ZN in strokovnjak za mednarodne odnose s posebnim poudarkom na Aziji. Njegove analize in razumevanje regije ponujajo edinstven vpogled v njen vpliv na globalno politiko, ekonomijo in kulturo ter obiskovalcem dogodka ponudijo odgovor na vprašanje: Ali je Zahod izgubil/je izgubljen?

/

Kishore Mahbubani

Poleg njega bo prišel tudi Jan Grarup, ki bo občinstvu predstavil svoj koncept fotografije in pojasnil, zakaj je pomembno, da s fotoreporterstvom pripovedujemo tudi manj lepe življenjske zgodbe.

/

Jan Grarup

Le redki se lahko pohvalijo s tako izjemno kariero v svetu luksuzne mode kot Tanya Golesic, direktorica znamke Mackage, ki bo spregovorila o tem, kako luksuznim znamkam uspeva ostati odporen na različne svetovne krize, festivala pa ne bo zamudil niti David Silverman, producent kultne animirane serije Simpsonovi.

FESTIVALSKA POSLASTICA: HR.WEEKEND

Organizatorji ugotavljajo, da je panoga, v kateri se je v zadnjih šestnajstih letih zgodilo največ sprememb, kadrovska. Zato so z ekipo agencije Degordian zasnovali HR.Weekend. »Ker se blagovna znamka Weekend nenehno razvija, raste in prilagaja svoje formate drugim panogam, je največja novost letošnje izvedbe ta, da bo prvič potekal festival, namenjen vsem strokovnjakom s področja kadrovskih storitev, kadrovikom, delodajalcem, podjetjem ter vsem, ki jih zanimajo napredne strategije in uporaba inovativnih pristopov pri upravljanju človeških virov. Glavni cilj HR.Weekenda je predstavitev najnovejših trendov skozi primere najvplivnejših vodij današnjega časa in izmenjava izkušenj o tem, kako najti najboljše zaposlene,« pravijo.

NOVE GENERACIJE IN NOVI POSLOVNI MODELI

HR.Weekend bo tako združil nekaj najprestižnejših imen v panogi. V Rovinj prihaja dr. Nikolaos Dimitriadis, nevroznanstvenik, ki je sodeloval s skoraj vsemi svetovnimi podjetji (med njimi so IKEA, IBM, Nestle, Johnson&Johnson in AstraZeneca) in je za potrebe nevromarketinga preučil možgane 7500 ljudi iz različnih držav. Dimitriadis že več kot petnajst let uporablja nevroznanost v poslovnem in izobraževalnem sektorju, na HR.Weekendu pa bo ponudil odgovor na vprašanje, zakaj nekateri voditelji bolje obvladujejo spremembe kot drugi in kaj vpliva na to razliko. 

/

dr. Nikolaos Dimitriadis

Na vprašanje, zakaj morajo podjetja spremeniti svoje poslovanje in kako pritegniti pripadnike generacije Z, bo odgovoril gostujoči predavatelj na Stanfordu Munawar Ahmed, hrvaška klinična psihologinja prof. dr. Nataša Jokić-Begić pa bo predavala o narcisizmu, makiavelizmu in psihopatiji, ki v delovnem okolju niso redki. Na skupni okrogli mizi Temne plati osebnosti kot grožnje organizaciji se ji bo pridružila psihologinja Rajka Marković, ki bo razložila, kako se temne triade kažejo v delovnem okolju.

Prijavnino za »najboljši vikend v letu« lahko kupite preko spleta, več informacij pa najdete na
www.weekend.hr.
/

VIR: MM Marketing Magazin