Če ima katera blagovna znamka črni pas v »trolanju«, je to irski letalski prevoznik Ryanair. Od memov pa do besednih dvobojev, vsak se lahko poistoveti, nihče ni prikrajšan in nikomur ni prizanešeno.

Če ima katera blagovna znamka črni pas v »trolanju«, je to irski letalski prevoznik Ryanair. Od memov pa do besednih dvobojev, vsak se lahko poistoveti, nihče ni prikrajšan in nikomur ni prizanešeno.

Ryanair. Tista letalska družba, ki jo imamo vsi radi, velikokrat pa je tudi nimamo. In tega se »najljubša evropska letalska družba«, kot so se sami poimenovali, dobro zaveda. Pet milijonov sledilcev na Facebooku, dva milijona sledilcev na TikToku, 700 tisoč sledilcev na Facebooku in dobrih 500 tisoč sledilcev na LinkedInu lahko dnevno spremlja, kako uporabljati humor, tudi tistega manj okusnega, in izstopati. Nihče ni varen, vse od potnikov, ki se pritožujejo, pa do politikov in športnikov, ki se niso najbolje odrezali. Spodaj najdete nekaj najboljših primerov, o ozadju njihovega dela pa nam bo 16. marca na Dnevu D več povedal kar Michael Corcoran, Ryanairov vodja družbenih omrežij.
Ko se tolčemo po prsih ob točno določenih dnevih.


Hidracija je pomembna.


Ne Sam, ne bo šlo brez doplačila.


Obračunavanje z nezadovoljnimi potniki prvič ...


... drugič ...


... in tretjič.


Kriptonorija in zlom seveda nista bila neopažena.


Upanje umre zadnje.


Nagovarjanje generacije Z.


Takole so pospremili odhod nekdanje britanske premierke Liz Truss.

VIR: MM