Na eni od okroglih miz na DIGGIT-u so sogovorniki razpravljali o prihodnosti umetne inteligence.

Na eni od okroglih miz na DIGGIT-u so sogovorniki razpravljali o prihodnosti umetne inteligence. Bi se je morali bati ali veseliti? Kdaj se bomo naučili uporabljati to novo orodje?

Maruša Kerec, novinarka in radijska voditeljica, se je na okrogli mizi o umetni inteligenci in ChatGPT-ju pogovarjala s Simonom Cetinom (iPROM), Igorjem Pauletičem (FrodX) in Timom Bercetom, poslovnim svetovalcem in strokovnjakom za umetno inteligenco.

Kot pravi Igor Pauletič, partner v družbi FrodX, lahko umetna inteligenca pomaga ljudem na različne načine, v njihovem podjetju pa je umetna inteligenca postala nekakšen dodaten sodelavec. »V podjetju FrodX želimo podjetjem pomagati vzdrževati trajnostno rast poslovanja, pri čemer se poslužujemo tudi napredne marketinške tehnologije. Z njo podjetja usmerjamo na poti do čim boljše izkušnje strank. Poznavanje ljudi je naš poslovni model in s tem tudi služimo. Različnim ljudem prikazujemo različne ugodnosti. Marketing je področje, na katerem je mnogo izzivov, in nekatere od njih, kot omenjeno prej, rešuje umetna inteligenca,« je dejal in poslušalce spomnil: »V času mojega študija še nismo poznali interneta. Danes pa ga mladi ne le poznajo, ampak celo odlično obvladajo. Kljub temu še vedno študirajo, pišejo, delajo ... Internet jim pri tem pomaga in študij se je spremenil, a še vedno trdo delajo, da pridejo do diplome in podobno. Z umetno inteligenco smo situacijo prevetrili, a tudi sistemi se neprestano prilagajajo. Verjemite mi, ljudje bomo našli svoj prostor pod soncem in ne bomo izgubili služb.«


KDO BO V PRIHODNOSTI PREBRAL 100 STRANI ZAHTEV? UMETNA INTELIGENCA.

Simon Cetin je zbranim povedal, da smo na pragu nove tehnološke revolucije in da je to v resnici zelo občutljivo obdobje in razprava: »Ko vem, kaj potrebujem, je raba umetne inteligence nadvse priročna. Z njo, natančneje aplikacijo Midjourney, je bilo moje delo olajšano. Vanjo sem podal želje in umetna inteligenca mi je takoj ponudila rešitev. Resnično me zanima, kdo bo v prihodnosti prebral 100 strani mojih zahtev? Le umetna inteligenca. To pomeni tudi to, da se bodo morali t. i. beli ovratniki prilagoditi.«

»VODOVODAR NAJ BO!«

Tim Berce se je z njim strinjal in dejal, da se moramo sprva vprašati, ali se sploh znamo učiti in se nato lotiti učenja drugačnega dela, pri katerem nam bo pomagala umetna inteligenca. »Ko se bomo naučili avtomatizirati lastno službo, bomo odkrili nove priložnosti v poslu. V prostem času nam bo umetna inteligenca pomagala izbirati glasbo, filme, aktivnosti ... Otroke pa bomo spodbujali, da postanejo vodovodarji in električarji,« je še dodal v smehu.

VIR: MM - Marketing Magazin