Včeraj je v Grand hotelu Union Eurostars potekal že deseti DIGGIT, dogodek, namenjen vpogledu v prihodnost, ki se ga je udeležilo preko tisoč obiskovalcev.

Na dveh odrih je več kot trideset govorcev spregovorilo o prihodnosti tehnologije, oglaševanja, dela in mode, z obiskovalci pa so delili tudi primere dobre prakse. Da se je dan začel v odličnem vzdušju, so poskrbeli pri Hitradiu Center, nato pa so se udeleženci preselili v dvorani.

»PRI NAGOVARJANJU CILJNEGA OBČINSTVA BODITE JASNI IN NATANČNI«

Na glavni oder je prvi stopil Scott Gould, britanski strokovnjak za vpletenost, ki se je posvetil vprašanju, kako se blagovne znamke povežejo s potrošniki in vzpostavijo dolgotrajne odnose ter jih vpletejo na čustveni ravni. Pri tem je najbolj poudaril, da vključenost (ang. engagement) pomeni, da se z nekom povežeš. V primeru blagovnih znamk to pomeni, da jih morajo potrošniki oz. kupci najprej spoznati in izvedeti čim več o njih. »Komunikacija mora biti natančna, saj se prepogosto zgodi, da sami mislimo, da komuniciramo jasno, ljudje pa se s tem ne strinjajo,« je opozoril Scott Gould.

PRIJAVI SE NA 10DIGGIT

CHAT GPT JE LAHKO VAŠ NEPOGREŠLJIV »SODELAVEC«

​​Alastair Banks, soustanovitelj podjetja Optix Solutions, je nato spregovoril o digitalnih trendih letošnjega leta, pri čemer je največ časa posvetil orodju Chat GPT. Po njegovem mnenju je največja napaka, ki jo lahko storimo pri uporabi tega orodja, da se z njim ne pogovarjamo oz. ga ne »učimo«. »Povedati mu moramo čim več o sebi ter o svojem podjetju oz. znamki. S tem, ko dobi čim več informacij, daje vedno boljše rezultate,« pravi Alastair Banks. Dodal je, da večina ljudi razmišlja v smeri, da Chat GTP zanje ustvarja besedila oz. vsebine, v resnici pa bi ga lahko uporabili še za marsikaj – med drugim vam lahko pomaga pri raziskavi trga, načrtovanju razporejanja proračuna, pisanju briefov ali pri sestavljanju vprašanj, ki jih boste na razgovoru zastavili potencialnim zaposlenim.

NASLOVLJIVA TELEVIZIJA JE PRIHODNOST

Willem Janssen,
komercialni direktor za severno Evropo v podjetju FreeWheel, je v nadaljevanju razkril skrivnosti za ciljano televizijsko oglaševanje, ki bo po njegovem mnenju ključno v prihodnosti. Tradicionalno gledanje televizije se po njegovih besedah spreminja, a čeprav menimo, da ljudje med gledanjem televizije ne marajo gledati oglasov, to ne drži povsem. Oglase bi gledali, če bi jim bili prilagojeni oz. če bi vsakomur prikazovali oglase, ki so relevantni zanje. To »težavo« rešuje naslovljiva televizija oz. adressable TV, ki se je v določenih evropskih državah, na primer v Franciji in Veliki Britaniji že izkazala za izjemno uspešno.

DOBRODOŠLI V NASLEDNJI FAZI ČLOVEŠKE EVOLUCIJE

Verjetno najbolj dramatično je bilo predavanje Aragorna Meulendijksa, soustanovitelja podjetja ItsMrMetaverse, ki je začel z mislijo, da ljudje vstopamo v naslednjo fazo evolucije. »Spremembe, ki se nam obetajo, so izjemne in po nekaterih napovedih nas v naslednjih tridesetih letih čakajo spremembe, primerljive s spremembami, ki jih je človeštvo doživelo v zadnjih 20.000 letih,« je povedal.

Prvi digitalni generaciji sledi prva virtualna generacija, saj mladi ogromno časa preživljajo v virtualnem svetu, kjer spremljajo virtualne vplivneže, sledijo virtualni modi in plačujejo z virtualnim denarjem. Še več – svojih virtualnih avatarjev ne dojemajo več kot svoje podobe, s katero nastopajo na spletu, ampak kot dejanski podaljšek samega sebe.

PO DNEVNEM DELU ŠE PODELITEV NAGRAD IN INNOVATIFOVE ZABAVE

V dnevnem delu konference smo prisluhnili tudi drugim govorcem, pa pogovoru s Timijem Zajcem, svetovnim prvakom v smučarskih skokih, ter trem zanimivim okroglim mizam, zvečer pa je obiskovalce čakala še podelitev nagrad za presežke v slovenskem digitalnem prostoru ter zabava, na kateri je za odlično vzdušje poskrbel DJ Vazz bo s svojim vinyl only setom.

VIR: MM - Marketing Magazin